18.7.13

Kako koristiti Windows Phone lociranje kada izgubite telefon

Screenshot (13)Nasi citaoci cesto nama postavljaju pitanje kako locirati svoj Windows Phone ako ga izgubite, bilo to u kuci ili negdje drugo. Za to je Microsoft izmislio jedan jednostavan servis gdje mozete locirati vas telefon, zazvoniti ga, izbrisati sav sadrzaj s njega ili cak zakljucati.


Sve to ide jednostavno evo i kako, odete na stranicu windowsphone.com, tamo se ulogujete sa svojim emailom sa kojim ste i prijavili svoj Windows Phone. Kada to uradite imate svoje ime tamo nesno i pise “Windows Phone”, tu su opcije poput “moj telefon”, “pronadi moj telefon”, “spisak dosadasnjih kupljeni aplikacija” i “moja porodica”. Mi cemo se u ovom clanku vise bazirati na ovo “pronadi moj telefon”.

Screenshot (15)
Ta funkcija mora biti ukljucena i kod vas na telefonu, pod opcijama ukljucite lokaciju vaseg telefona. Tada ce sve ovo raditi bez problema. Microsoft sada prikuplja podatke o tome gdje se vi nalazite ali ih ne koristi ni u sta drugo osim u to da bi aplikacije radile i da bi ova funkcija za vas radila. Aplikacijama treba lokacija da bi npr. prikazali vama vremensku prognozu na tom mjestu gdje se trenutno nalazite bez da sami otvarate recimo aplikaciju i tipkate gdje ste. Osim toga sve navigacije (here drive, navigon) i mape koriste lokaciju da bi vas locirali.

A ovako sve izgleda kada locirate svoj telefon na mapi. Tu na jednoj stranici imate sve bitne funkcije. Imate mogucnost pozivanja telefona, zakljucavanja telefona gdje mozete utipkati pin kod koji se treba ukucati da bi mogli otkljucati telefon i zadnje je brisanje cijelog sadrzaja sa telefona.

Screenshot (16)
Pored tih glavnih funkcija imate mogucnost i stampanja te stranice sa lokacijom, mijenjanje izgleda mape (staletski snimak, ulice ili saobracaj). Microsoft je napravio ovu stranicu tako da uzima vasu akcent boju koju koristite na telefon i koristi je sirom cijele ove stranice. Tako vidite kod mene je sve cyan plavo (lokacija, i dugmadi koje imaju funkcije)

Vazna napomena jeste da ako je telefon iskljucen ili se resetuje ovaj nacin lociranja nece raditi, tako da ako ga izgubite ili vama neko ukrade telefon ovo morate uraditi sto prije dok telefon nije resetovan i samim tim izbrisao vas email sa kojim ste prijavili Windows Phone.
U slijedecim clancima cemo vam pokazati kako reinstalirati vec skinute aplikacije u slucaju da ste kupili novi telefon ili da ste ga resetovali. To je jedna dalja funkcija windowsphone.com stranice koja omogucava sto lakse koristenje vaseg Windows Phone-a.

10 komentara :

  1. Da li ovo funkcioniše i za naše regione?

    ReplyDelete
  2. ako otvoris zadnju fotografiju iz priloga i pogledas "Zivinice, Federacija Bosna i Hercegovina" onda ces vidjeti da radi. ovo je uslikano kako izgleda kod mene kada lociram svoj telefon.

    ReplyDelete
  3. :) neće, pa neće lokacija. Mada imao sam 2 WP fona registrovana (7.8 i 8), ono što sam instalirao na WP8 prikazuje na WP7.8, konfizija :), a na WP8 kaže da mi region ne podržava tu opciju.

    ReplyDelete
  4. regioni nemaju veze sa ovom opcijom, to je funkcija windows phone-a koja je na telefonu bez obzira na jezik ili regiju koju odaberes. na telefonu mora biti ukljucenu i u opcijama "prodani moj telefon" ili "find my phone" sve zavisi koji ti je jezik na telefonu. tu stavis samo obje kvakice i ova funkcija ce moci.

    ReplyDelete
  5. Nije istina da region nema veze sa ovom funkcijom,naime ako je
    izabran region BiH, onda find my phone NE RADI.
    Da bi radio, osim postavki koje su navedene,lokacija i upaljena opcija find my phone, potrebno je izabrati USA region.
    Na windows phone stranici, nedostaje BiH ...

    ReplyDelete
  6. Kako objasnjavas sebi onda da u mene radi, pogledaj slike iznad, Pise lijepo Bosna i Hercegovina, i to 12.7.2013. to je bilo prije pola godine cak i dan danas radi. Moj telefon je na regionu BiH i radi. Region nema veze s tim vjeruj mi.

    ReplyDelete
  7. A to sto ne dostaje Windows Phone BiH stranica nema veze s tim. Bitan je sadrzaj a ne jezik stranice. A sadrzaj pogledaj sliku locira mene kod kuce. sa postavkama na BiH.

    ReplyDelete
  8. Cestitam na nagradi, ali opet opet ponavljam da nisi u pravu, pogledaj na stranici microsofta, odnosno windows phona da su neke usluge ISKLJUCIVO VEZANE ZA REGIONE.BIH KAO REGIONA NEMA, POSTOJI SLOVENIJA,HRVATSKA,SRBIJA,MAKEDONIJA, ALI NE I BIH,Nisam govorio o jeziku stranice, evo dokaza,kada hoces da napravis update tvog telefona, izbaci prozor za novi broj, ali NEMA BIH (387...). Ne znam kome jos radi find my phone ako je na BIH regionu ali znam da na mojoj 1020 ne radi, nije radila ni na 920,720,925.
    Kada prebacim na USA region, na mojo stranici se promjeni region i dobijem kartu isto kao i ti, gdje mi locira telefon, zazavoni itd, ali kada promjenim region u BIH ta funkcija ne postoji na windsows phone.
    Neka se jave oni kojima ova funkcija radi, a imaju region BIH izabran...
    pozdrav

    ReplyDelete
  9. Ja imam isto problem kad god udjem na komp da pogledam lakaciju mog telefona ili neke druge opcije nema nista samo mi izadje "Take it with you. Get your music..." pre sam ima lumiu 900 a sada imam 1520 i nece pa nece. Ima li neko neki savet molim vas. Sve mi je upaljeno kao sto ste rekli i lokacija i nadji moj telefon ali nista. Ima li neko iz Srbije da je uspeo?

    ReplyDelete
  10. Izgleda da je ova opcija na pocetku bila dostupna svima ali kasnije su je regionizirali. Tako da funkcrionira sam oako ti je email telefona i sam telefon postavljeni primjera radi na njemacka, austrija, spanija, italija, rusija, v britanija, amerika itd. Znaci samo velike drzave. Za nas nazalost ovo samo tako radi preko precica. ali radi bilo gdje da se nalazis samo su eto vazne postavke.

    ReplyDelete

Ostavite komentar