9.2.13

Windows Phone Store se trenutno suocava sa malim problemima

wp_ss_20130209_0001

Danas i juce se Windows Phone suocavao sa malim problemima, prilikom skidanja aplikacija ste mozda primjetili gresku i kod greske 805a0193. Mogu vam reci da vam je telefon ispravan i ne brinite. Problem je sa strane Microsoft-a i servera na kojima su aplikacije. Moguce da ovo ima veze sa 7.8 nadogradnjom i veoma je moguce da Microsoft radi ono sto su obecali prosle godine, a to je da neprekidno poboljsavaju Windows Phone usluge pa i Store. Greska se polako i ispravlja i skoro da nestaje, ali ipak ako je neko dobije pokusajte opet skinuti aplikaciju, ova greska samo je trenutna pojava.

Usput kad ste vec tu ucestvujte u nasoj maloj anketi koja traje samo jos do ponedjeljka po ovim linkom - anketa

6 komentara :

  1. htjeo bi i da prokomentarise da ne mogu da vjeruje da jos nikome nije palo na pamet da stavi u eksploreru alatku za korak naprijed, tj. kad si na nekoj stranici vratis se korak nazad i hoces da se vratis naprijed! ili ima , a ja ne znam!

    ReplyDelete
  2. kad odes unazad pokusaj ono u meniju sto ima "zadnje koristeno" ili history. Ali u pravu si naravno. Na Windows 8 IE10 to ima i to na stranici kliknes desno i ide unaprijed lijevo tipka unazad... ne znam kakva je situacija na WP8 jer imas mogucnost postavljanja one tipke jedine pored URL-a na tabove i tu mozda postoji mogucnost da se uvede kasnije opcija unaprijed ili nazad sve zavisno koje je relevantno. Npr ako si se vratio unazad ta tipka bi po meni trebala biti naprijed, i obrnuto, kada odes naprijed da ona sluzi kao back. Mada tu onda ima problem ako se zelis dvaput vratiti sta onda :)

    ReplyDelete
  3. kao da izbjegavaju da stave, a ne vidim zasto je problem. Mislim da je prakticna, ne nalazi se dzaba na kompu, a nisam siguran da ima i android. E koliko je falila na starim fonovima kada se sljakalo preko GPRS,pa dok sidjes do dna stranice da se ponovo vratis! Kad eto ti vraga!

    ReplyDelete
  4. Jao sada sam sagoreo! Pa ova 7. je suplja ne zna se odakle! Nakucao sam po kilometra teksta i ugasi se fon! Baterija! A obavjestenje malo iskuliralo,nekad ga ima nekad ne. Bruka, a nije ni zvucno, kad je fon u mirovanju mozes se pzdraviti. Stavis na cuvar baterije, obavijesti na 20% baterije, nema ussd, nema ovo, nema ono, osnovne stvari... kakvi idioti! Valjda ta 8. ima nesto normalno!?
    Cini m ise da si postavljao stranu sa obavjestenjem da sa 7.8 dolazi podrska za ove nase banana drzave. Izgleda nista! Pola godine cekanja i obecanja kako oni tu svasta spremaju i na kraju samo start ekran i boje! A i boje nisu dodali nego zjb i one sto su valjale, promijeniji nijanse. Srednje plocice su sada malo glomazne, stare su bile odmnerene na 3,8" kako tek izgleda na vecem ekranu? Ali dobro u suprotnom male bi bile sitne.
    E sada da li mozemo kupovati apps (bih ili srb) jel kada odem na aplikaciju podesavanja za karticu ne mogu da unesem region/zemlju (ima samo hr) hoce to raditi da ne skine lovu a nista od apps? :P Zainteresovan sam za navigaciju a one i nisu tako jeftine! I ako sam dobro povezao kroz tvoje tekstove da kada kupis apps, posle kada promijenis fon mozes opet da je instaliras? A i kako sa valutama?
    Isto je opcija "ring" na nalogu radila, sada vise ne, isto trazi region, a ne mozes unijeti pozivni. Tako da se oni za podrsku napravise blesavi, pa kako bi progurali 8. samo kupite, kupite novo! A i dok kucam tekst, mogli su da uz tastaturu dodaju i strelice sa smijerovima, a ima i prostora na vodoravnoj, bile bi prakticne kada kucas tekst , a ne dok naciljas prstom i jos baguje.

    Da ne bude da samo kukam soft. je lijep, brz i jednostavan! Ali su i napravili propusta masu, valjda wp8 zasluzuje paznju, nisam imao prilike da vidim, ali htc8x mami! :)
    Molim te Dino urgiraj malo za nas, daj im koji predlog (da znam gdje i malo bolje eng da me sluzi, sastavio bi Midzi njima pisamce,a i oni sto bi se iznerviiiiirali! Mnogo!), potegni veze! ;) :D :D :D

    ReplyDelete
  5. znam sve sta mislis i znam da si frustriran... A evo da ti odgovorim na pitanja na koja znam odgovor. Za kartice je jednostavno odes na acounts.live.com i podesis svoj profil na karticu placanje. Onda kada platis oduzme ti sa racuna tacno taj iznos. U tom iznosu su porez i usluge. Ja tako placam aplikacije. Imam devizni racun i karticu, tako da on pretvori odma € u nase KM i oduzme u fening tacno. A ovo sto kazes da dok pises ima bugove to je do internet explorera 9 i do RAMa telefona. Jednostavno nije RAM dovoljno brz da prelista u memoriju i iz memorije. Za ostale stvari je optimiziran ali za stranice znas sta kaze microsoft "optimizirajte stranicu svoju..." i vec je smanjio koliko sam mogao i znao. A kad sam spominjao podrsku za nase drzave imao sam informacije za wp7 da ce doci marketplace i u BiH ali nista od toga. Ima samo za wp8 ali je i to glupo i zalio sam se vec nekoliko puta jer aplikacije wp7 rade na wp8 a ako nemamo trziste wp7 kako cemo napuniti wp8 trziste?! Znaci sve je posebno napravljeno za wp8? Saznao sam da ima nas BiH marketplace ali nije aktivan, jer ja ako objavim aplikaciju ona odma postane dostupna za Bih trziste za wp8. A za velicinu live tile-a mogu ti reci da je to ukus jer sam se ja navikao vec na njih a zamisli kako je ljudima koji slabije citaju... Njima je bolje dosta. A sad ima smisla i dizajnom ove plocice, jer ova tipka u sredini start sada ide kroz sredinu izmedu dvije srednje plocice, i na sredini velike je. Na 7.5 je to izgledalo pomjereno i gubio se prostor desno... A na sta mislis sa ring opcijom? Sa stranice da pozvonis telefon? Kod mene radi ali naravno moras upaliti lociranje na telefonu, osim toga moras se prijaviti emailom svojim to je logicno jer sa tim emailom i trazis telefon, na njeg skidas i aplikacije i muziku i sve je tu. A tacno si procitao, ako kupis aplikaciju za svoj telefon ti je kupis ustvari za svoj profil (email) kada promjenis telefon utipkas opet taj email i onda ides kupiti opet aplikaciju koju si platio i prilikom kupovine telefon skenira jesi li je kupio ranije i pise onda samo skini ponovo i ne placas naravno jos jednom... Nisam siguran kako je ako kupis aplikaciju za wp7 pa predes na wp8 jesu li one onda dostupne? To mene zanima. Ali vjerujem da jesu dostupne opet jer microsoft spaja sada sve marketplaceove. Pa cak i windows 8 i windows phone marketplace...

    ReplyDelete
  6. Ma zadovoljan sam ja fonom i wp7 generalno je sve ok, samo te tako sitnice koje su preskocene, mozda i sa razlogom!? Citajuci za sta se ovi sve razvlace po sudovima, i kakve gluposti su sve zastitili, kao prvi se dosjetili pa imaju pravo! A ono banalne stvari. Izgleda tu moras kupiti licencu za masu stvari, pa zato i fale te sitnice!?
    Pa fon je imao opciju zvoni, zakljucaj, obrisi i nadji na mapi ,na nalogu kada sam uzeo. I radilo! Posle mapa nije radila do manga, pa ponovo proradilo. E sada kada odem na ring malo ucita i dole se pojave dva polja u prvom biras regijon/zemlju, tj pozivni zemlje a posto sam trenutno u srb, nje nema u padajucem meniju, a rucno ne mozes upisati(a nema ni bih) a u drugom stoji broj fona i to sa pozivnim. I sta reci na kraju truba! Ma realno ne trba to meni, samo komentarisem i pitam radi li kod drugih, a i kada nesto radi pa posle se prave pametni i ispadne gore! E tako isto fora ima kada podesavas platnu karticu ima da uneses region/zemlju i nema izbora. E vidis sada mibpade na pamet da li ima kakce veze podesavanje u fonu onih jezika, a ja drzim sve na uk!? Mada to ne bi trebalo da ima veze!

    ReplyDelete

Ostavite komentar