25.2.13

Windows Phone dev center aplikacija i 1 milijarditi download aplikacije

Danas je Microsoft-ov Windows blog napisao jedan poseban clanak, tice se programera i uopsteno o Windows Phone Store. Saopstili su da je Windows Phone Store presao granicu od 130.000 aplikacija, a ukupan broj download-a je presao 1 milijardu!

Na danasnji dan je Microsoft izbacio i aplikaciju s kojom se mozete ulogovati u vas profil gdje inace objavljujete aplikacije i pratiti direktno sa telefona statistike vasih aplikacija i ocijene koje vam daju korisnici. aplikacija je trenutno dostupna samo na engleski jezik ali je i verzija 1.0, zato budite stprljivi uskoro dolaze nove funkcije i jezici.

2fb71dc9-dfad-4605-bd8e-518be69f1eadca2bcd7d-e0d4-42f9-bf93-7efc8620a14d5844c371-8369-4a66-8c1f-77ac13c9bc18

f7bd6e18-d0c5-464b-a288-f31320d8a7c92c6646d4-57bf-4a74-9e60-3acdd93d82ccf3c2880f-9633-4204-b13c-fca685a6477d


Dev Center Dev Center
od: Microsoft Corp.
Verzija: 1.0
Cijena: Besplatno


Store Link

22 komentara :

  1. Ja se izvinjavam,treba mi pomoc nevezano za ovu temu! Imam HTC 7 mozart, stoji u SPL-u i nema sistem,kako da mu ubacim novi rom,ne bitno dal bio oficijalni ili custom!? help help!!

    ReplyDelete
  2. postoji samo jedan nacin, a to je da uradi goldcrad metodu pomocu y kabla

    ReplyDelete
  3. uh,ima tu puno posla:-( gde mogu da vidim kako ide taj redosled i ostalo?znaci ne mogu ubaciti nikakav sistem sad dok stoji u spl-u ?

    ReplyDelete
  4. mozes pod uslovom ako ti je spl jedan od onih koji podrzavaju rspl i hspl. sad cu ti naci temu za rspl i hspl pa pogledaj, ako imas sve sto treba za to onda mozes uraditi prvo rspl pa odma nakon toga hspl i custom rom. ako nemas dovoljno mali spl broj onda moras uraditi goldcrad metodu koja ti vrati spl na neki broj koji moze sa rspl i hspl i onda to uradis pa custom rom. jeste da ima posla ali neko u radnji ti za ovo uzme komotno 15€ :) a mozes sam uraditi

    ReplyDelete
  5. probao sam bio da udjem u boot loader pomocu volume up-down i powerbi camera buton ali niksta nije izbacilo a sad nece ni u SPL mod...ne znam da li je prazna baterija,nece da se upali,sta li moze biti?sta da mu radim?a stavio sam bat da se puni preko onog univrtzalnog punjaca na iglice

    ReplyDelete
  6. ako hoces u bootloader moras bas to drzati volume up i down plus kamera tipka plus upaliti telefon dok drzis njih, a baterija mora biti oko 50% puna to je dosta za jedan flash plus rezervni za svaki slucaj. a ako imas takav punjac napuni je prvo i onda pokusaj, mad abi trebao usb kabal puniti iako nema ROM na sebi telefon.

    ReplyDelete
  7. zasto se ne vide prethodni komentari?

    ReplyDelete
  8. pa nece sad ni da se upali,punio sam 5-6 sati bateriju na onu zicicu...nece da se upali i da udje u SPL,a ulazio je...ne znam sta li se sad desava...jedino da nadjem neku drugu bateriju:-( ne znam.. a SPL je bio 1.25 cini mi se

    ReplyDelete
  9. komentari su tu ali presli smo na wpnovosti.com pa disqus prebacuje komentare, njima treba vremena za to...

    ReplyDelete
  10. mora se upaliti telefon ako zelis bilo sta uraditi. Goldcard ili flesiranje telefon mora se upaliti ili u bootloder moder ili u tricolor zaslon

    ReplyDelete
  11. nece da se upali,neje valjda crko:-(? gde da ga nosim?sta da radim?ja sam il lazarevca blizu beograda...

    ReplyDelete
  12. sta si tacno uradio prethodno pa "pokvario" bootloader? kako si dosao do toga da nista nema na zaslonu. ima li makar tri color zaslon? bilo sta drugo?

    ReplyDelete
  13. ovaki,telefon je bio u spl modu,tri kolor zaslon,i dok je bio upaljen probao sam da stisnem volume up i down,camera dugme i power dugme...i posle toga nema nista,mislio sam da je prazna baterija,ali ispostavilo se da nije...ne znam sta da radim!?bio je spl 1.25 i ispod dole je pisalo SD UNKNOWN 2 ...e sad ne znam sta mi je ciniti,da li da ga otvorim pa da ivadim tu sd karticu i vratim,mozda se pokrene...???

    ReplyDelete
  14. ako je pisala ta recenica onda izgleda da je microSD kartica otisla, jesi li ikad mijenjao tu karticu ili dirao? jer to se desi samo ako se ona dira. a mozes kupiti zamjensku, cak i sa vise memorije, ima dosta upustva na xda developers kako nadograditi memoriju sa drugom karticom, pri tome ti telefon radi ali naravno svi podatci koji su bili na kartici su na njoj i ako ubacis novu telefon se ponasa kao da je nov, pokusava instalirati windows phone kao prvi put da se pali itd. ali ne odgovara svaka microsd kartica za svaki telefon to ili moras pokusati i isprobavati ili moras naci tacno upustvo. uglavno makko sam ja shvatio moraju biti kvalitetnije i skuplje kartice i onda se moze promijeniti. a ako ti je spl bio 1.25 onda si ti bio negdje prije mango verzije jer 1.25 se promijeni u mango u veci broj, a kod tangi i dalje dode cak do 5.11. a spl ce ti ostati 1.25 ako promijenis karticu jer je spl na ROM-u unutar telefona i on ce "snimiti" novi operativni wp7 na novu karticu kada ubacis. procitaj malo upustva na xda developers, samo potrazi tamo i naci ces.

    ReplyDelete
  15. pa nisam nikad menjao ali sam gledao na you tube-u kako se radi,ima u detanlje prikazano!ja imam htc titan,nego ovaj sam uzeo ne bi li ga sredio ali od jednom kazem ti nece da se pokrene...nego ovo sa zamenom kartice ne znam koliko bi pomoglo...on sad nece ni u tri kolor,kao da je mrtav...a ostao je u ovom spl-u prilikom update-a sa wp7 na 7.5 mango,bar mi je tako rekao ovaj decko..ne znam sta ciniti,ili da nosim u neki servis ili da ga prodam u delove...

    ReplyDelete
  16. ako je ostao u spl tri color screenu prilikom nadogradnje to je veoma opasno, s tim se moze pokvariti cijeli bootloader i rom da uopste ne rade, to je moguce da se desilo kod tebe. Jeli daje makar znak vibraciju onu prvu? Svjetle li ove tri tipke na dnu? Ako svijetle i ako tel vibrira onda je mozda samo lcd otisao. ja bi pokusao kao sto si vec bateriju da napunim ili da zamjenim za neku za koju znam da je puna i ako ni to nece onda je telefon u potpunom "brick" koji se mora servisirati ali tu onda moze nastati dotsa troskova, sve zavisno koliko jak je kvar. Pokusaj u servisu, ako ni oni ne mogu onda prodaj u dijelove on je jos aktuelan i nekome sigurno treba ili oklop ili lcd ili zvucnik, bilo sta...

    ReplyDelete
  17. vazi druze moj!ma radio mi je u slp-u i prepoznao ga bio komp,api kad sam mosle stisnuo na tako upaljeno ove dugmice ugasio se i nema nikakvog znaka sad da je ziv...znaci majkao izgleda skroz:-( probacu da odnesem u neki servis...mada ovde je njima WP spansko selo ali pokusacu...hvala ti jos jednom na pomoci!!pozdrav....

    ReplyDelete
  18. imam alcatel onetouch M'POP i nece da upali vadila sam bateriju i opet nista! sta da radim

    ReplyDelete
  19. Pozdrav, Alcatel Onetouch MPOP nije Windows Phone, a ova stranica se radi samo o Windows Phone. Tako da vam mi ne mozemo pomoci mnogo. Ako telefon ne reaguje mozda je pokvaren?!

    ReplyDelete
  20. Ovako, imam Nokiu Lumiu 720, i jednog dana samo nije hteo da se upali. Prethodno mi je i ispao i pukao mu je ekran, ali to se desilo neka 3-4 meseca pre ovoga i savrseno je radio, tako da mislim da polupan ekran nema veze sa tim.. Odnela sam ga u jedan servis pa u drugi i rekli su mi da ne znaju da ga poprave. Problem je, on je samo poceo da vibrira bez prestanka dok se nije istrosio i onda prestane, i sad kad ga stavim na punjac on pocne da vibrira isto, neprestano, ali kad ga stavim na punjac zavibrira brzo na sekund kao i pre sto je dok je bio ispravan, isto je tako reagovao kad ga stavim na punjac. Takodje, kad ga prikacim za komp preko usb-a, komp reaguje na njega, cuje se onaj zvuk ne kompu, ali odmah nakon par sekundi mi izlazi onaj baloncic da 'uredjaj nije uspesno instaliran'.. Nekako imam utisak da nije skroz ''mrtav'', i mislim da mozda i postoji mogucnost da se sredi, ali da nisu hteli da ga srede jer sam ga vec nosila u neki drugi servis.. A meni je samo bitno da se on sredi, ne znam kakve veze ima to..
    Sta mislite, sta moze da bude problem?

    ReplyDelete
  21. Sara Khan29 June, 2015

    ja nemogu da pokrenem nokia store na nokia xpressmusic 5800 molim vas pomozite

    ReplyDelete
  22. Pozdrav, mislim da Nokia Store vise ne radi, ugasen je. Morate koristiti neki drugi. Ne razumijemo se mnogo u trgovinu na starijim Nokia telefonima.

    ReplyDelete

Ostavite komentar