6.2.13

Ringtone Maker se vratio u Store i opet je dostupan!

IMG_2084

Nakon prvih poteskoca koje su imale aplikacije od Nokije, Ringtone Maker i Bluetooth Share, danas se barem jedna od njih vratila u Store (bivsi Marketplace). i Izgleda da se moze i skinuti normalno ali neki javljaju da download jos nije spreman, tako cemo vam pruziti i jednu alternativu, pritisnite onu tipku za trazenje na vasem WP telefonu, nakon toga ono oko dole u aplikacijskom traci i skenirajte ovaj QR kod koji ce vas dovesti do download-a, neki javljaju da se tako moze skinuti aplikacija. Naravmo napominjemo da je ova aplikacija samo dostupna za Nokia Lumia telefone (WP7.8).

IMG_2092

Nokia Ringtone Maker Ringtone Maker
od: Nokia Corp.
Verzija: 1.0.5.3
Cijena: Besplatno


Store Link


6 komentara :

  1. ja sam skinio i bluetooth share i ringtone maker i mogu reći da funkcioniraju odlično...

    ReplyDelete
  2. super vijesti. ja vec radim na 7.8 verziji nase aplikacije pa planiram je plasirati za 1.000ti download u Store...

    ReplyDelete
  3. ma nisam ja car, moji citaoci su super! :)

    ReplyDelete
  4. bravo dino bravo,

    ReplyDelete

Ostavite komentar