31.1.13

The day after 7.8 update :)

FBFanPage_Update png

Dan nakon nadogradnje Windows Phone 7.8 zelim od vas znati jeste li zadovoljni? Odlucili smo radi gomile komentara kao nikad do sad na nasoj stranici, da prebacimo temu za nadogradnju 7.8 u forum, i radi boljeg snalazenja jer u komentarima se ne zna "ko pije a ko placa". Pa ko nije prijavljen neka se prijavi iznad imate link do forum-a, evo napravili smo temu i na forumu o tome, pa se pridruzite i razvijajmo temu tako da svako od vas na kraju bude zadovoljan.

I zaboravili smo malo reklamirati nase novije usluge, kao sto vidite reklame za Windows Phone aplikacije sa strane, ako zelite da i vasa aplikacija bude tu javite nam se klikom na prazno mjesto ili pod stranicom imate link do stranice o informacijama za reklamiranje na WP Novosti. I za sve one koji se jos nisu pretplatili to mozete uraditi desno u ovom dijelu na dnu ima polje gdje upisete svoj email, nakon toga submit i otvorit ce vam se prozor, samo pratite upute i dobijat ce te emailom svaki novi clanak, tako nista necete propustiti! Naravno uz to imate i nasu skromnu aplikaciju WP Novosti sa kojom takode nista novo necete propustiti. 
I ovim povodom zelimo se zahvaliti jos jednom za 1000 posjeta samo juce, a 7.511 za cijeli januar i ima jos danasnji dan da se uracuna!
I jos jedan mali tip za one koji pokusavaju nadograditi a iz nekih razloga nece, pokusajte ugasiti na telefonu wifi i 3g mrezu, onda pokusajte trik sa konekcijom opet... 

17 komentara :

  1. U glavnom, mene je najvise zanimala ta dostupnost Marketplacea u BiH, ali izgleda, nista od toga.

    ReplyDelete
  2. To smo pisali vec ranije da su minimalne sanse, nazalost je ispalo tako :( dobio sam juce i potvrdu direktno iz Microsoft-a da od toga nema nista, izgleda da ce preskociti cijeli BiH marketplace za WP7.

    ReplyDelete
  3. Jedina loša strana wp 7.8 jesu naši jezici :-(

    ReplyDelete
  4. jeste, ali za to nije 7.8 kriv, za to je Microsoft od pocetka kriv, zasto barem nema jedan od nasih jezika a neki imaju po tri izvedbe razlicite...

    ReplyDelete
  5. naravno ...samo nemogu skinit ringtone maker, bluetooth transfer ide nije mi jasno

    ReplyDelete
  6. izgleda nisu obje verzije na tom trzistu na kojem si ti. a isprobao sam ringtone maker na custom ROM-u koji sam imao i mogu ti reci da vrijedi ga imati, veoma dobra i korisna stvar.

    ReplyDelete
  7. nadogradio sam nocas L710 na wp 7.8 trickom na zune-u.regija mi je na UK i imam samo bluetooth transfer i nista drugo..dali ce ringtone maker i cinemagraph doci s vremenom ili...

    ReplyDelete
  8. odradi update jos jednom, tj. procitaj u komentarima na prethodnu vest, sve sam objasnio kako ide. Pozdrav ;)

    ReplyDelete
  9. ipak i ja ne mogu da ga namestim :(
    jednostavno ga nema na marketu

    ReplyDelete
  10. nema još uvek, ali ne odustajem. ima li neko da je u srbiji skinuo wp7.8?

    ReplyDelete
  11. http://www.nokia.com/global/support/software-update/lumia-software-update/availability-in-europe/ evo kod nokie piše lepo na ovom sajtu, ništa mi sad nije jasno. videćete da su u svim zemljama country variant isti, ko je ovde lud piše da je dostupan update ali zune ne kaže tako. moraće da ga pusti valjda. piše i da se strpimo. hvala im.

    ReplyDelete
  12. bit ce za sve samo treba strpljenja,pise na sluzbenim wp stranicama da su prvo na redu otkljucani telefoni pa onda svi vezani za operatere jer i o njima ovisi kad ce pustit update...i da moze potrajat do dva tjedna dok svi dobiju update

    ReplyDelete
  13. Ja, al imam legalnu, otkljucanu Lumiu kupljenu u Italiji. Pre instalacije , lokacija i sve je bilo podeseno na German - Austria.

    ReplyDelete
  14. moja je isto legalna nije ni bila zaključavana iz francuske je "country variant", nije sa mreže. ali moraću da vratim na francuski region pa da probam, sad mi je na britanski. možda oće da zeza i zbog toga, a možda jednostavno treba se strpiti i to je to. videćemo

    ReplyDelete
  15. postavio sam temu i na forumu o slanju .cab fajlova umjesto cekanja da ti fajlovi dodu sami preko Zune, pa ako zelite pogledajte svi koji su zainteresovani... http://wpnovosti-forum.mywebcommunity.org/viewtopic.php?f=38&p=27#p27

    ReplyDelete
  16. konacno i ringtone maker na marketu dostupan za
    download

    ReplyDelete
  17. http://wp7novosti.blogspot.com/2013/02/ringtone-maker-se-vratio-u-store-i-opet.html


    ugledao sam ali nisam imao vremena odma napisati :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar