31.1.13

Alternativa za sve one kojima nece nadogradnja WP 7.8 preko Zune

wph

Najavili smo alternative za vas sve koji zele nadograditi na 7.8 i evo jedna sto laksa za vas, jer ne zeli se svako muciti sa gomilom fajlova za koje ne zna ni za sta sluze. Windows Phone Hacker je predstavio mali alat koji ce vam posluziti veoma dobro, naime radi se samo o sminki dosadasnjeg "WP7 update cab sender" ali sa jednom bitnom razlikom, a to je da ovaj njihov programcic ima sve cab fajlove vec u sebi i ne moraju se posebno skidati, niti u neke foldere postavljati, samo pokrenete i spojite svoj telefon.

Sve sto uradite na svom telefonu, a sto je opisano na ovoj stranici je vasa i samo vasa odgovornost, ovom metodom se salju fajlovi na telefon i postoji rizik da se nesto pokvari. Sve radite na svoju odgovornost.

Prije svega morate naravno zapisati sve jezike na vasem telefonu, odete tamo u jezike i zapisete ih negdje na racunar, nakon toga upalite ovaj mali programcic i selektirate pazljivo sve jezike koje imate na telefonu, pritisnete update i ide nadogradnja. Cak su napravili nadogradnju sa 7.10.7720 koja je par verzija niza od 7.8. Evo link do stranice sa download-om - WindowsPhoneHacker.com. Procitajte malo ispod komentare i provjerite sami jeli vrijedno uraditi ovim nacinom, mi ne odgovaramo ni za kakvu stetu.


Dodatak: 02.02.2013

Dodali smo temu u nasem forumu WP Novosti koja opisuje detaljno kako koristiti rucno metodu .cab slanja, tako mozete sve verzije od prve do zadnje nadograditi rucno, naravno na svoju odgovornost. Sve detalje saznajte ovdje - Forum

47 komentara :

  1. probao sam,ali odmah izbaci gresku...tesko da se pomocu ovoga moze sta uraditi:-(

    ReplyDelete
  2. Radi provereno na mom Mozartu. Update na 8858! :)

    ReplyDelete
  3. i ja vjerujem da radi jer windowsphonehacker je windowsphonehacker. to su ti likovi kojisu bili medu prvima kad se otkljucao wp7, kad se pravile aplikacije koje mjenjaju pozadinu automatski itd. i to se prosle godine za wp7, a tek sad microsoft to uveo u wp8, tako da ja njima vjerujem da radi. jedino se kod ove metode mora paziti da se zapisu svi jezici kako treba, jer ako se to ne uradi onda ce se pojavljivati greske u sistemu, meni se to davno nekad desilo i nisam mogao uopste koristiti telefon, morao resetovati pomocu komb. tipki

    ReplyDelete
  4. mora raditi, na kojoj si trenutno verziji, de provjeri jeli veci broj od 7720 na kraju?

    ReplyDelete
  5. verzija mi je bas ta koju si napisao,7720,i imam htc titan.preko zune-a nece,probao sam sve moguce,a ovajbprogram izbaci neku gresku cim gs ppkrenem,nesto nije rocan.naravno zapisao sam sve jezike

    ReplyDelete
  6. jesi li lijepo sve prociato na stranici tamo, mozda ima nesto sto ja nisam slucajno napisao ovdje...

    ReplyDelete
  7. Dragan Jovanovic01 February, 2013

    Cao, pitanje za nas koji smo na 8107 (konkretno samsung omnia 7) nemam ni Tango update, da li smem ovaj alat da koristim?

    ReplyDelete
  8. radi kod mene na htc trophy al nemogu da udjem u opciju lock+ wallpare

    ReplyDelete
  9. to kad se ne moze uci u neki meni ima veze sa jezicima. Ako se ne izaberu svi jezici koji imaju na telefonu onda se takve greske pojave...

    ReplyDelete
  10. a kako to drug da popravim.. misim da odaberem te jezike mozeli naknadno ili sam trebao ranije

    ReplyDelete
  11. na to se mora paziti ranije, ali ima jedna alternativa. De prikljucite na zune vas telefon idete update, on ce izbaciti da nema update ali ono ispod je zanimljivo, pise restore, ako je datum neki noviji, recimo juce, prekojuce odete restore, on vrati vas telefon prije 7.8 nadogradnje i ponovite opet sve do 7.8 ali zapisite sebi jezike pazljivo i kad upalite program ovaj sa windowsphonehacker onda sve jezike koji imaju na vasem telefonu odaberite. Ako greska i dalje postoji onda neko ranije radi slanje na telefon putem .cab fajlova i tu je zaboravio jezik neki... Zato ja kazem ova metoda ima rizik i samo na svoju odgovornost raidte sve.

    ReplyDelete
  12. kako zapisem jezike izvini ne kontam...

    ReplyDelete
  13. odes u podesavanja i gdje su jezici pritisni za promjenu jezika i zapisi sve jezike koji su tu... Te jezike moras! Znaci pod moranjem je da te izaberes i samo te kada nadogradujes ovim programom ili putem wp7 cab sender

    ReplyDelete
  14. Hvala ti puno za trud !!! evo sada ga restore preko zuna ..pa cemo probati ponovo

    ReplyDelete
  15. ma nista, samo nemoj pokvariti telefon. :)

    ReplyDelete
  16. kako sam ja na brzinu procitao tamo na njihovoj stranici mogu svi od verzije 7720, a 8107 je veca verzija tako da mozete vjerovatno i vi. samo pazite na jezike koje selektirate, ako ne izaberete tacne mogu se pojaviti greske kao kod korisnika iznad koji je komentirao...

    ReplyDelete
  17. Evo ponovo sam uradio sve...i radi sve kako treba HVALA puno tebi na strpljenju sa mnom .....

    ReplyDelete
  18. sve radi kako treba? :) drago mi je cuti jer neki ljudi nemaju taj backup oa moraju flesirati na novo ROM i to je malo teze uraditi nego ovo. uglavnom i slijedeci put tako samo pazi koji su jezici i sve ce raditi. i naravno prati i dalje nasu stranicu :)

    ReplyDelete
  19. Dragan Jovanovic02 February, 2013

    ako neko nadje mogucnost neku za update na tango, pa na 7.8 za samsung omniju 7 neka javi, probao sam na zune od 1-8 sekundi nasilno i redovno update da uradim nista ne pomaze, na redovnom update-tu javi da sam up to date na verziji 8107, na nasilnom greske od 80027eff pa na dalje, ovaj program sam probao takodje isto gresku javlja i vraca me na zune da nadjem resenje, nista mi ne uspeva (izabrao jezike koje imam na telefonu, ali ne nece pa nece, help please :-(

    ReplyDelete
  20. ni meni druze ne uspeva nista,bas me nervira:-( ,a tako bih voleo da dobijem update...imam htc titan,prilicno noviji i skup telefon!?

    ReplyDelete
  21. Dragan Jovanovic02 February, 2013

    trebalo bi vratiti na 7.1 pa krenuti sve ispocetka i treba 9 updtae-a uraditi, samo da pronadjem nacin da telefon vratim sa 8017 na 7.1

    ReplyDelete
  22. sve zavisi od telefona koliko update-a ima, Nokia ima drugaciji broj od HTC-a... a mozes vratiti telefon lahko ako si preko Zune radio zadnji put nadogradnju Zune je snimio backup. ides da provjeris update za telefon i on kaze ono up to date, a ispod ako ima backup pise datum i restore. to dugme restore vraca kao "backup" na stranje tog datuma, i vraca samim tim i operativni sistem, i bootloader, firmver i svasta :)

    ReplyDelete
  23. Dragan Jovanovic02 February, 2013

    stvar je u tome sto sam kupio polovan telefon i update nisam ja radio (losa strane medalje)

    ReplyDelete
  24. postoji li neka metoda da se flesira rom na tvoj telefon? onda bi ti preporucio cak otkljucan rom 7.8 koji mia vise mogcnosti nego obicni...

    ReplyDelete
  25. Dragan Jovanovic02 February, 2013

    hvala ti Dino, na kraju cu otici kod servisera mobilnih telefona da mi odradi, ne bih se petljao sa tim, pa da napravim jos gore

    ReplyDelete
  26. a ako zelis toliko hitno update, moze se to ipak uraditi rucno sve, malo ima rizika ali zato ti mogu reci bices sretan kad napravimo. skinite sebi ovaj zip sa mog skydrive-a. http://sdrv.ms/11zAQ9u, nakon toga raspakuj to negdje na desktop sebi, onda posjeti ovaj forum: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1306415 i pogledaj dole PAZLJIVO, nadji svoju verziju izmedu svih ovih download-a trazis prvo OS update od svoje verzije do slijedece to pise u obliku ovako "http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/dflt/2011/07/diff-7.0.7403.0-7.10.7720.68-armv7-retail-microsoft.pks_af..." itd. nastavlja se dalje ovaj naziv, ali ti pratis i trazis samo za svoju verziju, a verzija ti pise iznad svake kocke ove sa downloadima a u fajlu vidis takode verziju 7.0.7403.0 i vidis da nadograduje do 7.10.7720.68. ti trazis lijevo da pise tvoja verzija, desno automatski pise slijedeca veca. skines sve te fajlove koji imaju te verzije, znaci samo tu verziju sada koju imas *** do *** svaki ovaj OS download koji skines tamo mora se zavrsavati sa .cab, nakon toga zapises sebi sve jezike na telefonu, odes ih provjeriti pod postavkama i jezici, zapises obavezno sve jezike! obavezno! jer inace moze telefon poslije nadogradnje da ima smetnje ili cak da ne radi. ako se uradi tacno sve ce raditi kao i preko Zune jer ovo Zune skida u pozadini i nadograduje telefon i samo zapakuje to lijepo da izgleda... onda kada skines sve te fajlove, sve .cab koji su tvoja verzija-slijedeca verzija plus skines sve jezike koji su ti dole opisani, svi ti jezici imaju svoje kodove, to su opti kodovi koje microsoft koristi, potrazi na internetu koji je koji, svaki ima kod poput 0409 0407 0410 itd. ima svakakvih brojeva, ti nadi svoje jezike na spisku kod microsoft-a samo potrazi na google i naci ces. i vazno je skinuti te jezike i samo te! ubacis sada sve to u folder koji si na pocetku raspakovao na desktop zajedno sa onim .cab i pokrenes onaj .bat (wp7 cab sender) fajl unutar tog foldera pritisnes B slovo da posalje te fajlove na telefon ali da prije toga urad backup i sacekas da on odradi, naravno uz to spojis jos telefon prije paljenja programa. i moras imati zune verziju zadnju instaliranu.


    to je manualni nacin svega i isto je kao preko zune samo sto je manualno, ove fajlove moze svaki wp7 telefon primiti jer su signirani od microsofta. logicno jer su is sa njihovih servera i namjenjeni su za nadogradnje preko Zune... wp7 cab sender sluzi samo da zaobide ritual oko trazenja nadogradnji, plus zaobide mobilnog operatera itd.

    ReplyDelete
  27. eto iznad sam ti opisao sto krace kako se rucno radi. a ako odes u servis koji se razumije oko toga nemoj vise placati od 5€ :) jer ne vrijedi vise. trud je minimalan

    ReplyDelete
  28. Dragan Jovanovic02 February, 2013

    nisam video taj tvoj post, ajd dacu jos vremena do mesec dana, ako dodje update preko zuna, a ako ne da se bacim ja na hack- ovanje mobilnog :-), jos jednom hvala ti najlepse, pozdrav

    ReplyDelete
  29. evo pravim upravo na forumu temu o cab slanju, pa cu je ovdje napisati pa mogu svi pogledati i isprobati. mada nije tesko ali ipak postoji rizik... kad napisem do kraja objavit cu je.

    ReplyDelete
  30. Dragan Jovanovic02 February, 2013

    svaka ti cast, nisam upoznao coveka sa toliko entuzijazma oko neke stvari :-) jos jednom najsrdacnije ti hvala

    ReplyDelete
  31. ma nista, ja rado pomazem gdje mogu. a evo teme obecane : http://wpnovosti-forum.mywebcommunity.org/viewtopic.php?f=38&t=8

    ReplyDelete
  32. Dragan Jovanovic04 February, 2013

    ako moze malo pojasnjenje (i necu vise da te smaram) u delu:
    Za verzije operativnog sistema 7.10.8107.79 na verziju 7.10.8773.98: ima cetiri linka, koji od njih skidam, za jezike sam razumeo, ali ovo me malo buni .

    ReplyDelete
  33. skidas sve 4, pogledaj u nazivu svako .cab pise na prva dva nesto kao 8107-8112 dva su sa takvim nazivom. Oni moraju se zajedno poslati, ova druga dva (8112-8773) mozes takode sa prva dva zajedno ali nekad izbaci program gresku i ako izbaci gresku posaljes pojedinacno prva dva pa druga dva. To isto i za jezike ako prva dva saljes posaljes samo jezike za tu verziju... U sustini su u toj kocki dvije nadogradnje koje vode do 8773 i mogu se ali ne moraju zajedno poslati...

    ReplyDelete
  34. Dragan Jovanovic04 February, 2013

    naravno posto su zipovani, prvo ih raspakujem i onda tako raspakovane prebacujem u fajl wp7 cab sender

    ReplyDelete
  35. ne, to sto su zipovani moraju tako biti, to je .cab. on je signiran od microsoft-a. tako kako jeste samo se postave u folder wp7 cab sender. isti je fodler i na skydrive koji sam ti poslao link i na forumu onaj. ako ih ispakujes nisu vise signirani i nece se moci poslati na telefon.

    ReplyDelete
  36. Dragan Jovanovic04 February, 2013

    znam da ti dosadih, ali evo sta mi javlja nakon uradjenog update sa 8107 na 8122, odradi sve i nakon zadnjeg restarovanja telefona havi ovu gresku:
    error:
    update device e2816541-fa64a122-40f82f9a-ed4422b8 complete with error code:
    80180048, error message:IU (image update) installation failed due to an error

    ReplyDelete
  37. Dragan Jovanovic04 February, 2013

    ove jezike imam na telefonu i jih sam skinuo i ubacio u folder koji sam skinu sa skydrive-a sa ona 4 os
    German,
    English(United States),
    English(United Kingdom),
    French,
    Spanish and
    Italian

    ReplyDelete
  38. tu gresku javlja kada je previse fajlova u pitanju, pokusajte ovako, prvo posaljite sve fajlove od 8107 do 8112 sa tim jezicima, nakon toga morate tek ostale fajlove

    ReplyDelete
  39. Dragan Jovanovic04 February, 2013

    ajde da se razumemo samo, ne ubacujem jezike za 8107, jer taj vec imam na njemu sam), nego samo jezike za 8112?

    ReplyDelete
  40. Dragan Jovanovic04 February, 2013

    zune 4.8.2134.0 mi je potrebna, javlja da moja verzija zune ne odgovara alatu na kojem je radjeno, ja imam zadnju verziju zune-a, znaci ne verujem sta se desava

    ReplyDelete
  41. e za taj slucaj postoji onaj folder "tools" i ima ono updateWP, to morate instalirati, samo dupli klik i ono se se samo instalira. a za jezike, iako ste na verziji 8107 idete ovako OS verzija 8107-8122 ima dva .cab za OS, i za svaki od jezika postoji po jedan .cab za 8107-8122, pogledajte tacno naziv svakog fajla i upratit ce te to. vi posaljete samo fajlove na kojima pise 7.10.8107.79-7.10.8122.7. Tek nakon uspjesne nadogradnje na 8122 idu druga dva .cab 8122.7-8773.98 i naravno za svaki jezik ima odgovarajuci 8122.7-8773.98 .cab i svaki jezik po jedan fajl ima

    ReplyDelete
  42. Jeste li uspjeli sa nadogradnjom? jeli sve islo kako treba?

    ReplyDelete
  43. Dragan Jovanovic06 February, 2013

    ne, izdvoji sam 2 OS .cab file 7.10.8107.79-7.10.8122.7. i jezike koje imam, sa istim .cab u folderu sa wp7 cab sender i javlja mi istu gresku error:
    update device e2816541-fa64a122-40f82f9a-ed4422b8 complete with error code:
    80180048, error message:IU (image update) installation failed due to an error, probao i varijantu da u folderu stoje tools file koji je bio upakovan sa wp7 cab sender.zip, i bez i ista stvar, danas nosim kod mobilnog servisera, nemam vise zivaca, mozda je neka greska u nacinu na koji je telefon updateovan na 8107 (od strane predhodnog vlasnika od koga sam kupio telefon pre par meseci), prosto mi je neverovatno, javi cu posle mobilnog servisera sta mi je rekao, za slucaj da neko ima isti problem kao ja, pozdrav i jos jednom hvala

    ReplyDelete
  44. ono sto je u folderu tools se samo treba instalirati onaj fajl updateWP, samo dupli klik na njeg... a moguce je da je unaprijed neko radio ovu metodu i zaboravio neki fajl, jer onda kasnije ne moze dalje. Ja sam primjetio da ako se ide preko Zune moraju se instalirati i firmverski dodatci, dok ovom metodom nekako nije bas nuzno...

    ReplyDelete
  45. Dragan Jovanovic02 June, 2013

    Da se javim, proslo je dosta vremena i digao sam bio ruke od mog Samsunga omnia 7 da update-ujem na 7.8, posle dugo trazenja nadjoh resenje :-) Ako iko ima problema, jednostavno downgrade-ujte telefon na pocetni windows OS 7, spojite sa Zunom i update sam krece, ja sam konkretno imao 10 update-a od osnovnog, sada nosim verziju 7.10.8862.144, a nisam mogao ranije da predjem preko7.10.8107 nikako, kao sto rekoh, ako neko ima isti problem downgrade-ujte os na pocetni, pa na Zune i tera samo, prijavljen na UKi pred installaciju zadnja dva isao je upgrade Samsungov za pripremu i prelazak na OS 7.8, srecno svima i napred WP :-)

    ReplyDelete
  46. Dragan Jovanovic02 June, 2013

    da malo jos pojasnim bez cab sendera i skidanja file-ova, bez nasilnog gasenja neta kada se pokrene Zune i update, samo spojiti fon i startovati Zune i sam krece, jedna za drugom instalacija i ide do kraja bez ikakavih problema, nakon mog i zeninu Nokia Lumia 800 isti sitem, naravno bez downgrade-a

    ReplyDelete
  47. Dobro napisano, i veoma moguce, ili cak sto posto moguce da ce tako raditi za sve. Ja sam jos prije par mjeseci tako pokusao i dosao do 7.8 bez iukakvih precica.

    ReplyDelete

Ostavite komentar