16.1.13

Novosti oko gresaka Windows Phone Marketplace-a

IMG_2041

Nedavno smo pricali o greskama koje se pojavljuju na Windows Phone Store-u (Marketplce-u) i sad smo nasli uzrok svega, naime Microsoft je uzrok. Microsoft je od pocetka Windows Phone 8 (oktobar) pa sve do danas radio i radi na tome da uskladi Store ta dva operativna sistema. Juce smo saznali da Microsoft sad odobrava svim programerima da postave dva razlicita .xap fajla (aplikacije) iste aplikacije. Jedna ce biti za Windows Phone 7.5, 7.8 a drugi .xap ce biti za WP8. S tim je Microsoft odobrio nama programerima da dodamo pod isto ime, tacnije pod isti GUID dva razlicita .xap fajla. Tako je Microsoft skratio muke razvijacima, jer ce imati jedno ime aplikacije i ne moraju brinuti hoce li se aplikacija dva puta pojaviti u Store-u jer ce sad WP7 telefon pokazati samo WP7 aplikacije, a WP8 - WP8 aplikacije.

To je veoma dobra novost jer nasa aplikacija je morala ukloniti Hrvatskli prevod iz aplikacije jer WP7.5 nema Hrvatski jezik, dok WP8 ima, i iz tog razloga smo mi i dodali jezik u aplikaciju jer bi ljudi koji imaju WP8 uredaje vidjeli nasu aplikaciju na jeziku koji je im odabran na telefonu (ako ima u aplikaciji prevod naravno). Uskoro cemo objaviti opet verziju posebnu za WP8, vjerovatno se osim jezika mora jos par stvari namjestiti, vjerovatno na nekim uredajima ima crna traka gore ili dole na aplikaciji radi razlicitih rezolucija u WP7 i WP8, ako neko ima, a ima takvih koji koriste WP8 i koriste nasu aplikaciju zamolio bih vas da slikate screenshot unutar aplikacije sa tipkama Start i Power (tako snimite screenshot i on onda bude u galeriji koja se zove screenshots) objavite je dole u komentarima, da mi mozemo uskoro instalirati Windows 8 x64 i Windows Phone 8 SDK. Pa cemo sve uskladiti sto je "pogresno" u WP8

Da se vratimo na temu, Microsoft radi na tome da uskladi koristenje i olaksa prije svega programerima koji razvijaju za oba operativna (WP7 i WP8). Izjavili su da jos rade na uklanjanju gresaka, radi toga je dolazilo i do svih gresaka koje su povezane sa Store-om.
Mi dalje jos mislimo i vjerujemo da je ovo "renoviranje" Store-a povezano i sa 7.8 nadogradnjom kojoj je vrijeme vec da izlazi, vjerujemo da ce Microsoft jos nekih funkcija novih objaviti uskoro koje su povezane za Windows Phone Store i razvijanje aplikacija uopsteno.

3 komentara :

  1. Ja sam resio problem.Sve sto treba da uradite je da resetujete telefon.Odmah kada se upali ponudice vam da napravite Windows live ID akaunt to uradite,samo nikako stavljati da ste iz Srbije.Dakle treba da stavite da ste iz United kingdom.

    ReplyDelete
  2. dobro to jeste djelimicno rjesenje, problem je u tome sto Microsoft nije ni htio da mi mozemo postaviti telefone na nase regije a koristimo tamo daleke. Od pocetka i Windows 8 i Windows Phone 7 i 8 bore se s tim problemima. I sve dok ne budemo mi imali nasa trzista ovdje, BiH, Hrvatska, Srbija, itd. ostat ce ti problemi. Korisnici ce se morati odlucivati koje aplikacije zele, one sa EN-UK (Velike Britanije) ili domace. pri tome jos na domacim ima podosta gresaka.

    ReplyDelete
  3. Strahinja Pantelic27 April, 2015

    pozdrav, imam nokia lumia 800 telefon, i u marketplace-u su mi aplikacije Hrvatske, a ja sam iz Srbije, nema Srpskih aplikacija, da li sam ja to nesto zeznuo prilikom pravljenja windows live id racuna i kako to mogu da ispravim? hvala

    ReplyDelete

Ostavite komentar