1.11.12

Cijene Windows Phone 8 uredaja

tech_windows_phone_8_launch_6

Nakon nekog vremena nagadanja polako se mogu narucivati Windows Phone uredaji, mi cemo pokusati pokriti sve cijene, svih uredaja. Neke mreze poput rogers u Kanadi vec prodaju na ugovor Windows Phone 8 uredaje. Na nasim prostorima vec postoje narudzbe ali za par dana ce telefoni tek biti dostupni, tacnije od petka - subote pa na dalje tamo, najdalje do 14. novembra.

 

Nokia Lumia 920

5

Ovo je nesumnjivo top model iz Nokije, dok na windows PHone 8 trzistu ima ipak konkurencije, a to su Samsung ATIV S i Windows Phone 8 X HTC (to je puni naziv telefona). Nokia Lumia 920 je za ljubitelje fotografije i plus za one koji bi zelili u posebnoj boji svoj WP8 uredaj. Cijena ce im se kretati oko 600 - 649€. Ima par stranica koje nude ovaj telefon za naruciti i kosta 599€. To je nesumnjivo cijena prva, ali se ocekuje do nove godine da ce spasti do 500€, mozda cak negdje i nize. - Vise o ovom telefonu

 

Nokia Lumia 820

300px-Nokia_Lumia_820_press_shot

Nokia Lumia 820 je manji brat Nokia Lumia 920 uredaja. Malo slabije specifikacije ali ipak nije za zanemariti, jer je ovo naslijednik Nokia Lumia 800 uredaja, koji je bio i jos je veoma uspjesan. Cijena ovog telefona ce biti oko 499€ na pocetku, ugledali smo neke stranice kako ga nude vec za 450€. Tako da se i ovaj model ocekuje do kraja godine do 400€. Sto je i realna cijena ovog telefona. - Vise o ovom telefonu

 

Samsung ATIV S

Samsung-Ativ-S-3Samsung ATIV S je WP8 uredaj sa najvecim zaslonom, i pored toga najtanji je! Nekima se nece svidjeti sarenilo Nokia Lumia i HTC uredaja pa ce bas zato uzeti ovaj model u obzir, jedini je model WP8 uredaja koji "ne fura" neke boje, nego klasicno metalic i bruseni metal. Cijena ovog modela telefona ce biti 549€ za narudzbu, tu cijenu je navela internet stranice iz Holandije pdashop.nl - Vise o ovom telefonu

 

Windows Phone 8x HTC

WP-8X-by-HTC-Graphite-Black-3viewswtmk

HTC je skupa sa Microsoft-om izdao ovaj telefon koji oni zajedno nazivaju signaturom Windows Phone uredaja. Sa tim je Microsoft ispunio sebi zelju da ima svoj "hardver" i softver u jednom telefonu. Mada nje HTC proizveo ovaj model, dosta je imao da kaze Microsoft, zato je i "Signature series Windows Phone". Ovaj model ce biti prodavan i bez logotipa HTC-a naprijed. Naravno bice u raznim bojama kako smo vec i ranije pisali, jer se Microsoft ugledao na Nokia Lumia seriju i kako je uspjesna sa bojama. Ovaj telefon je za sve one koji vole bas slusati muziku, jer u sebi ima posebni "pojacivac" (amp), ima svoju zvucnu karticu koja nikad se nije dosad tako ugradivala u telefone, imat ce naj jaci moguci zvuk koji se moze napraviti na slusalicama, a tako isto i na zvucniku. Naravno to uz klombinaciju Beats Audio slusalica ce biti lijepa kombinacija za sve koji vole muziku. Ovaj model ce kostati 549€, takode smo i njega nasli na stranici pdashop.nl, datum isporuke je 8.11.2012 sto znaci da ce biti ovaj model prvi isporucen jer za ostale jos ne pise datum i samo se nagada. - Vise o ovom telefonu

 

Windows Phone 8s HTC

HTC-8S-Windows-phone-8-1

Ovo je mali brat HTC 8x uredaja. HTC bas krenuo kao Nokia sa izbacivanjem jednog top modela i jednog slabijeg i naravno jeftinijeg. Ovaj model nekako izgleda da je za mladu generaciju predviden ili za zensku populaciju. Jer ako uporedite ovaj model i Samsung ATIV s onda se vidi na Samsung-u neka muskost koju ovaj telefon nema. Uprkos svemu ovo je dobar telefon i posjeduje takode Beats Audio slusalice i pojacivac. malo je manjih dimenzija nego HTC 8x, a cijena ovog modela ce biti nevjerovatnih 299€! Sto ga ujedino cini i naj jeftinijim Windows Phone 8 uredajem. S tom strategijom je vec Nokia uspjela i Nokia Lumia 610 je najprodavani Windows Phone na svijetu.

 

Ostale modele koje ce izace posebno za posebne mreze kao sto je Nokia Lumia 810 za T-mobile necemo pokrivati cijenama jer ce se brzo mijenjati i brzo ce padati pa da ostane aktuelan blog, cijene su samo za telefone bez ugovora. Na kraju smo ipak pogodili sve cijene unaprijed kada smo pisali o ovom modelima.

6 komentara :

  1. Slazem se i ja za ovo "na vrh"
    Korisnik sam HTC HD7 od dana kad je izasao, danas dan ga koristim (upravo s njega i pisem) i dalje je kao nov, niti jedan problem.
    Sledeci telefon je deff. HTC 8x, da li je puno, ne deff nije. Pozdrav za sve korisnike WP telefona.

    ReplyDelete
  2. Hvala na javljanju, a funkciju "na vrh" smo dodali vec, zar je nema kod tebe? Nalazi se ispod rejtinga svakog clanka. A HTC HD7 jeste super, jos kad nam za koju sedmicu stigne 7.8 nadogradnja bice jos bolji i vrijedniji. Kako izgleda stranica na tvom hd7, jeli sve ok? Text dovoljno velik? Slike ne prelaze zaslon? Pokusaj i okrenuti telefon na stranu i provjeri kako je ako nije problem... Samo da se uvjerim da je sve ok.

    ReplyDelete
  3. Sve je ok, splikacija radi odlicno. Kad smo vec kod tog prije par dana, 3, 4, sam ti dao pet zvjezdica na Marketu i komentarisao aplikaciju al jos uvjek nista nema. I ja cekam tu 7.8 nadogradnju, al nije bila onda kad smo je svi ocekivali.

    Uglavnom bili bi dobro (ako je moguce) da dobijem obavjest da ima novih vjesti na blogu, onako isto da se pojavi pored ikone 1, 2, 3 kao kad imam nadogradnju, mail ili poruku npr.
    I ponekad da stavis kakvu recenziju neke igre, programa ali i od stranih programera. Al da pritom imas posebne kategorije Besplatne i Placaju se, il kako vec. Pozdrav iz Slovenije

    ReplyDelete
  4. kod mene na dev.windowsphone.com ima ocijena :) hvala ti na njoj :) i znam kako ti je sa 7.8, jesi li pokusao naci 7.8 rom na xda-developers? ja sam tamo sa jednim clanom zajedno napravio ROM za htc 7 pro 7.8. mada je samo Start zaslon novost u tim romovima ipak se "isplati".


    Recenzije su u planu, zelim uvesti i kao neku rang listu i bodove, mada se s tim bodovima brzo naprave neprijatelji jer se ne moze svakome udovoljiti :)


    a za aplikaciju sve sto je vezano oko zive plocice i broja novih clanaka i svega pokusavam sve odjednom da izbacim, nisam programer i ucim se pa mi je potesko. uspio sam napraviti d pokaze naslov zadnjeg clanka na zivoj plocici plus da te odvede do njega direktno. ali jos se patim sa "backgroudtasks" i da rade u pozadini i skidaju clanke, plus da ih aplikacija memorise i da zna koliko novih clanaka ima kada skida. malo mi to sve pravi probleme ali ucim se na tome, isprobavam itd. A postoji jos jedan problem sto za WP8 izgleda necu moci na svom racunaru razvijati, potrebno je 64bit w8 masina, a u mene win8 x86. I jos mi fali RAM-a, zahtjevaju 4GB minimalno

    ReplyDelete
  5. Te kustom ROM-ove nisam nilad stavljao, niti mi se to radi.

    Bitno je da je recenzija objektivna, ali nije lose ni da stavos ocjene korisnila.

    Ono stoje vazno da imas orginalnu ideju, da imas volje, slucajno sam naletjeo na tvoj blog trazeci vjesti o toj famoznoj nadogradnji i eto ostao sam, dakle imas potencijala :)

    Uvjek sam trazio sajt koji ce da se bavi iskljucivo wp7, 8 novostima, recenzijama i evo konacno je tu :)

    Da za 64 bit win je potrebno 4gb rama. Al ponovit ces se valjda, meni je crkao laptop skoro pa se ne skidam s fona, pod stare dane ga koristim vise nego ikad.
    Ja mislim da imas moj mail, pa ako ti sta treba slobodno mozes i tamo pisat. ;)

    ReplyDelete
  6. Ni ja nisam isprobavao kustom romove dok nisam vidio da mi omogucavaju nadogradnje prije Microsoft sto to uradi :) a za ovaj novi zaslon 7.8/8 se isplati gulavnom, meni je i sam taj zaslon dovoljan od Microsoft-a :) a hvala na lijepim rijecima, trudim se biti sto bolji. i napredovao sam malo od samog pocetka, prije je stranica bila onako, sad drugi ljudi sirom svijeta kazu da je lijepa, korisna i u metro fazonu :) a vazi, javim ti se cim bude trebalo pomoci. A moram se obnoviti sa dijelovima u racunaru svakako.

    ReplyDelete

Ostavite komentar