17.11.12

Windows Phone Store suocava se sa problemima

IMG_2041

Windows Phone 7 i 8 Store se suocavaju sa problemima a ne znamo im uzrok. Danas sam pokusao instalirati jednu od ranije placenih aplikacija i inace ako je placena samo je instaliras ponovo na telefon bez ikakvih problema. Sada Windows Phone Store javlja morate kupiti aplikaciju!!! Najvjerovatnije je to greska Microsoft-a trenutno ili neko preopterecenje ako uzmemo u obzir i skorasnji izlazak Windows Phone 8 i da programeri izbacuju sve aplikacije i za Windows Phone 8 koje vec imaju za Windows Phone 7 onda je vjerovatno da ce doci negdje do greske.
Suocava li se ko od vas sa ovom greskom? Ako imate problema napisite nam dole u komentar poruku sa kojom aplikacijom i koju regiju koristite na telefonu, ja sam na Njemackoj regiji radi boljih usluga i moguce je da je povezana greska sa regijama.

Novost: 18.11.2012


Od maloprije Windows Phone 7 store ima gresku sa error kodom 805a01f7 i prilikom skidanja aplikacija koje su inace placene ranije izbacit ce ovu gresku jer izgleda Microsoft radi na popravljanju te greske, koja je malo vise ozbiljna. Nadamo se da ce uskoro zavrsiti jer u cijelom svijetu postoje javljanja o ovom problemu i dosta ljudi je iznervirano kako gigant Microsoft moze ovako nesto dozvoliti.

4 komentara :

  1. Kod mene je telefon podesen na UK (engleski), jednom prilikom sam prebacio podesavanja na srpski i nakon restarta sam primijetio da suse ikone promijenile (Xbox live -games, i jos je neka bila u pitanju ne sjecam se) i cini mi se da se folder za igrice nije mogao otvoriti, a i za marketplace nisam siguran (zaboravio sam, davno bijese...predpostavljam posto market nije podrzavao balkan), i onda sam vratio na UK, posle toga mi nije radila opcija pronadji tejefon na mejlu, pa sam prebacio na US podesavanja i proradilo je ponovo zvoni i brisi, ali pronadji na mapi nije!( predpostavljam da su radili i neke promjene zbog WP8 pa je bilo zablokirano i od prezentacije WP8 radi sve!). Je li to znaci da za razlicite zemlje postoji razlicita ponuda aplikacija i igara (uocio sam na prezentaciji WP8 da postoji igra Ace Age,bila je na jednom od pokazanih desktopa, ali u marketu je nema). Je li marketplace proradio za nase zemlje, i da li to znaci ako prebacim podesavanja telefona na regiju koju podrzava mogu da kupim neku aplikaciju iz BiH, tj. postoji li mogucnos da se plati odavde, posto nema nikakvo iskustvo sa tim?

    ReplyDelete
  2. ima razlike na kojoj si regiji. A postoji i BiH trziste ali za sad nema jezika i nema nas na stranici tako da ne znam gdje nas svrstaju kad se prijavimo da objavljujemo aplikacije. Za hrvatsko trziste ukucas gore hr-hr gore gdje inace pise en-us ili na kojem si i vidjet ces dosta domacih aplikacija. Svaka aplikacija ima mogucnost da se objavi na svakom trzistu tako je i ova nasa wp7 novosti aplikacija objavljena na preko 50 trzista tako su najvaznija trzista za nasu app engleska (v.britanija), amerika, njemacka i naravno hrvatska i slovenija kao vodeca dva trzista. A razlike u uslugama isto tako ima i na windows phone i na windows 8. Ako koristis profil da se ulogujes na wp7 wp8 ili w8 neki koji ne podrzava xbox live usluge onda i nece raditi. Tako aplikacije poput zune music trenutno gdje slusamo muziku na wp7 uredajima ce pokazivati biografije grupa koje slusate i detaljnije informacije koje nemaju na svakom trzistu. Problem sa nasim trzistem je da ga i nemamo, mozemo se prijaviti ali gdje je pristup aplikacijama ako nemamo bosanski jezik na wp7 i na wp8. Kasnije sam provjeravao i nema ga cak ni u wp8 uredajima, nema jos ali moze doci. A placanje aplikacija mozes i bez naseg trzista. Umrezis kreditnu karticu na windowsphone.com sa svojim profilom naravno i taj profil koristis na wp7 i sa njim onda platis. A o tome je ovaj clanak da te placene aplikacije ne prepoznaju mi se vise kao placene, sto je skandalozno jer nisu jeftine kad se sabere...

    ReplyDelete
  3. Ja imam isti problem.Kada hocu da skinem neku aplikaciju,pise mi Error code 805ab406 Dali neko zna u cemu je problem?

    ReplyDelete
  4. Pozdrav Milose. Skontali smo sinoc do cega je greska i napisat cemo clanak danas o tome. Microsoft uskladuje wp7 i wp8 marketplace i mijenja dosta u opcijama za programere na marketplace-u. Sada je dozvoljeno pod istim imenom imati "dvije" aplikacije koje su iste ali ipak razlicite za wp7 i wp8 jer oni ne dijele iste opcije. Zbog toga je Microsoft izdao saopstenje za javnost da ce se i programeri i oni koji skidaju aplikacije suocavati malo sa poteskocama slijedecih dana.

    ReplyDelete

Ostavite komentar