26.11.12

Windows Phone 7.8 moguc izlazak u srijedu

windows phone 7

Imamo jednu kratku novost za vas, ustvari dvije su. Prva je glasina koja kruzi a to je da ce Microsoft u ovu srijedu pustiti nadogradnju na Windows Phone 7.8. Zvuci optimisticno ali u sustini je moguce. Jer na tu glasinu dovodi cinjenica da na xda-developers ima vec nekoliko ROM-ova sa konacnom verzijom 7.8! Evo koji modeli vec imaju 7.8 verziju najnoviju 7.10.8858:
Toliko ROM-ova vec ima najnoviju verziju 7.10.8858. To je lijepo vidjeti jer su programeri nekako dosli do zavrsne verzije operativnog sistema. Hvala njima za toliko rada i truda i nadamo se da ce uskoro stici i ostali telefoni, ja cu danas dobiti ROM za HTC 7 PRO i ako se pokaze da radi objavit ce i njega pa cu i njega dodati na ovaj spisak. Toliko za danas, i izvinite sto nema toliko novih novosti ali jedva stizem trenutno sve u jedan red dovesti.

Novost: Dobio sam HTC 7 PRO ROM sa 7.8 operativnim i sa verzijom operativnog sistema 7.10.8858.136 sto je kako izgleda RTM. mogu reci do sad kako vidim sve mane su uklonjene, poput one sa smanjivanjem zivih plocica itd. Dodane su neke nove funkcije koje cemo opisati u nekom clanku kasnije, ali vecinom su one funkcije koje smo ranije opisali. Naravno ROM i jos par nekih novih funkcija i aplikacija koje su domace proizvodnje i koje pomazu dosta u nekim stvarima. Detaljniji opis i linkovi do HTC 7 pro ROM-a uskoro na blogu.

49 komentara :

  1. Dali mogu skinuti w7.8 za nokiju lumija710

    ReplyDelete
  2. Cekamo i dalje :)

    ReplyDelete
  3. Da, napisao sam gore koji telefoni imaju vec 7.8 romove, klikni na odgovaraju i odvest ce te do teme i procitaj detaljnije jeli mozes flesirati ili ne.

    ReplyDelete
  4. prica se "srijeda" ali nista nije sigurno. Uglavnom evo custom romovi sa 8858 verzijom koja je kako ja vidim RTM.

    ReplyDelete
  5. KOLIKO SAM SHVATIO DVIJE PROMJENE KOJE MENE NAJVIŠE ZANIMAJU NEMA!!!
    HR MENI I VEĆI BROJEVI U IMENIKU I PORUKAMA,RAZOČARAN

    ReplyDelete
  6. trebam pomoc oko instaliravanja w7.8 na nokiju lumiju Ali neznam postupak

    ReplyDelete
  7. za HR i BS meni cu se ja malo pobrinuti ali to ce trajati, kako sam vidio da nasi jezika nema nije tesko prevesti neki jezik koji niko ne koristi na nase. a sto se tice brojeva. e pa to moze jos nekad doci, ako se mene pita bilo bi vec ugradeno. ali ovo su samo custom ROM-ovi slijedit ce uskoro i noviji, koji ce imati vjerovatno vise funkcija. osim toga rasklapa se trenutno windows phone 8 rom i ljudi pokusavaju portovati te funkcije na wp7.

    ReplyDelete
  8. to nije jednostavno a i nije instaliranje nego flesiranje, brisanje postojeceg operativnog i kopiranje novog. i veoma je opasno ako se ne razumije neko u to da to radi. ja se ne razumijem u Nokije, nije nisam pratio uopste kako se otkljucavaju, niti flesiraju. tako da ja pomoci ne mogu, pokusaj pitati tamo u temi, ili procitaj sav postupak i pokusaj koristiti trazenje na xda-developers za sve sto te zanima.

    ReplyDelete
  9. sta bi to za lg optimus 7... Zar lg moze da zabrani msftu da napravi update... Citao na gsm areni...

    ReplyDelete
  10. nista jos nije potvrdeno, ali u svakom slucajo napisat cemo najbolja moguca rjesenja za svaki telefon wp7. ima vise alternativa kako doci do nadogradnje zeljene, tu ima npr .cab slanje jer su sve nadogradnje ustvari samo .cab fajlovi. svaki wp7 moze instalirati te .cab fajlove. za to ti samo trebaju fajlovi za nadogradnju koje cemo ponuditi cim budu dostupni. a na xda-developers imaju za sve verzije do zadnje tango verzije. a nije tesko to uraditi, ima program koji se zove cab sender, i pomocu njega posalju se nadogradnje na telefon, prilikom slanja na telefon bitno je poslati i jezike koji su na telefonu i ne smije se zaboraviti ni jedan jer inace moze doci do destabilizacije operativnog sistema. a ako se uradi pravilo sve radi 100%. Zato ne brinite, cim stigne prva nadogradnja u zune za 7.8 moguce je da skinemo te .cab fajlove. sve detaljnij eeinformacije o tome cemo objaviti kada dode trenutak za to. i svi koji imaju wp7 uredaje mogu koristiti tu metodu.


    pored nje ima i druga metoda a to je da "nasilite" zune da uradi nadogradnju, a to je mozda i laksi proces. upali se zune, prikljucite telefon, i odete u settings (za telefon) i update dok zune ocitava ono i pise "trazimo update" vi odbrojite odprilike do 3 sekunde i ugasite internet konekciju. nekad ako ne ide za tri sekunde morate brojati do 5 sec. pa ugasiti insternet a pustiti zune da trazi nadogradnju, zune ce izbaciti da ima nova nadogradnja i onda opet upalite internet konekciju i pritisnete da nadogradi. znaci rjesenje ima za sve i zato nemojte brinuti, niko od vas :)

    ReplyDelete
  11. @lg http://blogs.windows.com/windows_phone/b/windowsphone/archive/2012/11/28/an-update-on-windows-phone-7-8.aspx

    "As previously announced, with Windows Phone 7.8 we’re also bringing the feature to existing Windows Phone 7.5 devices" ja se nadam da se i LG racuna!

    ReplyDelete
  12. ja ali nazalost to nije sve. jesi li procitao taj clanak do kraja? nista od ove godine i wp 7.8. tek pocetak 2013... o tome cu pisati sutra sada je kasno. ali mogu reci da su mnogo korisnika nezadovoljni trenutno a i programera jer niko ne spominje neki SDK za 7.8 a kod nas je vjerovatnije da ce se razvijati wp7.8 bolje nego 8 radi cijene uredaja.

    ReplyDelete
  13. Ma da skontao sam "early 2013.", ko zna mozda bude i ranije. Dobro da su bar nesto stavili zvanicno, a ne rekli pre pola godine pa cute! Tako brate, ocekuje se tad, pa ako bude pre, bude! A ne tu da nagadjamo, danas, sutra. Dobro si rekao "u srijedu" ali u januaru! ;) :D

    ReplyDelete
  14. Jel iko zna da li ce srediti USSD kodove konacno?

    ReplyDelete
  15. kako mislis srediti? Osnovni kodovi kao *124* za dopunu racuna rade. Kao i drugi koje nudi mreza... Ne razumijem sta tacno mislis ili koji kodovi ti trebaju da rade a ne rade...

    ReplyDelete
  16. ja sam iz srbije, postoje 3 operatera (MTS, Telenor, VIP) kad hocu da proverim stanje ne radi ni kod jednog operatera. Ja sam na Telenor mrezi (*311#) dobijem samo "Failed". A koliko sam primetio svi korisnici WP imaju taj problem u svetu. I niko do sada taj problem nije uspeo da resi.

    ReplyDelete
  17. ja mislim da je to do mreze jer ja taj problem nemam. Provjera racuna radi normalno od prvog dana, i u bosni a i u njemackoj dok sam bio.

    ReplyDelete
  18. sad sam probao pripejd Telenor I MTS ne radi ni na njima. potrazio sam na netu, kazu da USSD kodovi nisu potpuno podrzani, ali ce problem biti resen sa verzijom WP7.8

    ReplyDelete
  19. hmmm cisto sumnjam da je do operativnog jer tako mreze uvijek pricaju kad je njihova greska a ne zele da priznaju. Eto ja sam provjerio u dvije drzave na dvije razlicite mreze i radi. A eto ako mogu i ostali potvrditi iz BiH. Ukucajte na bhmobile *100# i provjerite da li radi, a ostali sa ostalim mrezama upotrijebite vase kodove za citanje racuna i napisite nam ovdje rezultate, mislim jeli radi ili ne a ne koliko imate na racunu :)
    Ja sam u posljednih 10 godina dosta puta tako cuo od mreze da nije do njih neka stvar a na kraju se ispostavi da jeste :)

    ReplyDelete
  20. Koristim Windows mobile od verzije 2003. Znam razne greske operatera. Znam I ljude koji su im objasnjavali kako da podese mrezu da bi neke stvari radile, ali naravno da to operateri ne urade. Elem, skoro sam primetio ovaj blog, bilo bi dobro da preraste u neki sajt sa forumom, kao na primer WP7 I WP8 za ceo ex yu region. A predpostavljam, ako se radi kako treba, stici ce podrska I od Microsofta. Zna MS da podrzi svakojake projekte. Sve pohvale.

    ReplyDelete
  21. Hvala na pohvalama :) a za forum sam mislio da nemamo dovoljno citaoca aktivnih, a razmisljao sam o njemu. Dnevo cita njih dosta blog ali komentira mala nekolicina, sto se u zadnje vrijeme tek primjeti. A moja namjera i jeste bila izvor informacija za ex yu jer Microsoft sa svim informacijama ovdje nekako kasni ili kad su na vrijeme nema dovoljno informacija, pa sam ovo pokrenuo da i nasi ljudi se informiraju bez da traze Microsoft usa. i bas mi je drago da se cita od slovenije, preko hrvatske, bih, srbije, makedonije, madarske cak. Hvala jos jednom na ljepim komentarima

    ReplyDelete
  22. @monkeyjob ja sam na mt:s, kada sam kupio telefon pravio je problem, prvo pzoves pa izbaci "Failed", pa si morao da sacekas oko minut i ponovo se pojavi "Failed", e onda pokusas ponovo i stigne obavjestenje. I tako svaki put uspije od druge! E sad, nakon apdejta 7.5 je proradilo sa povremenim (istim) greskama, a nakon zadnjeg apdejta (7.10.8773.98)funkcionise u potpunosti! Jedini problem (tj. glupost kada nema osnovnu funkciju koju ima svaki i najobicni telefon)je sto kod nas na mrezi imas dodatne opcije na obavjestenju kredita(cetiri, pet stavki: sos kredit na prepaid... na koje se podvrdjuje brojevima) ne mozes da odgovoris. Poruka stigne u zasebnom prozoru gdje ne mozes da aktiviras tastaturu. E sad ne znam kakva je varijanta kod "pro" fonova sa hard tastaturom, dali oni mogu da odgovore izazovu? :P

    I mene je to sve nerviralo u pocetku, nema pola opcija, kao pametni telefoni, a ne moze osnovno! Dodali im da surfas netom i zato je pametan, ma uzeli nam lovu! imao sam nokiju 6233 (i dalje tvrdim najbolji fon ikad) i u sustini skontas ima sve , al nema net! Pogledaj ti sad ovo ne mozes ni da napravis folder za slike bez kompa, da ga preimenujes, nista (koliko sam vidjeo ne moze ni adroid). Ali sam navikao vremenom i u stvari dosta toga je u aplikacijama! Lova se vrti oko aplikacija!
    Pre sam citao da ima problema sa tim i sa podesavanjima mms, ne znam da li pomaze za ovo( za mms da), ja imam LG E900 i u okviru Lg apps store ima aplikacija "Network Setup" samo je pokrenes, to se malo iskrcka i zatvoris! :P Pa mozda i za tvoj telefon postoji takva aplikacija! Pokusaj!

    ReplyDelete
  23. Poz!

    Toliko se prica o wp 7.8 plocice ,boja itd ali po meni se ne spominje ono sto je vaznije.

    Hoce li biti ispravljena glupost recimo vibra (koja vibrira samo jednom kada je i zvuk ukljucen-trebalo bi cjelo vreme vibrirat) po meni najveca glupost pojacavanje zvuka ovisno je o jacini zvuka na media playeru-apsurd.!!!

    Da li postoji resenje za te probleme?govorim o lumniji 800

    ReplyDelete
  24. za vibraciju ti moggu reci oficijelno nista nece biti ispravljeno jer nije greska. To sto je neko navikao da mu vibrira telefon drugacije pa sad mu neobicno Microsoft nece moci ugoditi svima i odlucili su da tako vibrira kako vibrira. A za sto ti kazes apsurd, jeste mozda nekima. Ali zamisli situaciju smanjis zvono da bi slusao muziku i zaboravis da pojacas opet, i telefon zvoni bez zvuka onda. Ili obratno, smanjis zvuk neceg a nekad ti zatreba i zaboravis da pojacas ponovo i onda ces kriviti windows phone zasto te nije upozorio. A windows phone je pojednostavio sve moguce i to je filozofija windows phone-a da on ne ometa zivot nego da upotpunjava rupe koje su nastale u zivotu radi drugih operativnih sistema. Primjera radi, mnogi koji prelaze sa android na wp kazu da im je wp olaksao zivot! Jer su na androidu gubili dosta vremena na gluposti kao izmjenu izgleda i pozadina i svega da na kraju ni ne znaju zasto su uopste uzeli telefon u ruku. To microsoft nije zelio, zato postoji ona recenica "glance an go" nesto kao na brzinu zavrsi i nastavi zivot. I microsoft uspijeva sa tim jer bas nema 3 4 razlicite opcije da pojacavas zvuk i smanjujes da nakraju ne znas ni gdje ti uopste i sta zvoni kad zazvoni. Trenutno su zvukovi namjesteni i ostat ce tako da na jednom mjestu jednim dugmetom upravljas sve zvukove. evo situacije gdje bi pozelili ovu opcije. Muzika svira u pozadini i vi dobijete poziv i zelite sve smanjiti odjednom po vama bi morali uci u muziku pa smanjiti pa smanjiti poziv. Ovo je najbolje rjesenje jer wp je telefon i radite najdalje dvije stvari koje imaju zvuk, muzika + zvono poruke, muzika + zvuk kopiranja sadrzaja i muzika + zvuk tipkanja ali nikako necete cuti muziku + zvono poziva + poruku znaci nemate ni potrebu posebne jacine zvuka imati.

    ReplyDelete
  25. Hvala na brzom odgovoru.
    Ali ne bi se slozio s vama,mislim da je glupo da se ne moze birati izmedju nacina vibracije!glupo do neba! A kad smo kod zvona i glazbe,situacija sljedeca sljusam glazbu na mobu preko slusalice normalno stisam,i sad vise mi se ne slusa glazba izvlacim slusalice,i sta se desava mob mi ostaje stisan i za dojavu poruke i poziva,ne da je glupo nego cak me i vredja.! Zar je po tebi logicno i razumno da nakon svake upotrebe bilo kojeg media playera moramo pojacavat glasnocu dojeve zvona i poruka??!

    Sent from my Windows Phone

    ReplyDelete
  26. Dino okorjeli vindosovac!!! :D
    Pa dobro si rekao: "smanjis zvuk neceg a nekad ti zatreba i zaboravis da pojacas ponovo i onda ces kriviti windows phone zasto te nije upozorio" , pa bas zato covek i kaze da bude razdvojeno! Slazem se sa lacy! Meni se i jeste desilo da recimo cepam igricu i bude preglasna, smanjim je, i zaboravim da pojacam, pa posle ne cujes zvono, a i vibracija kratka ( manje vise za vibraciju) pa nije kod ostalih fonova to tako zato sto se nekom hoce, vec se doslo nekom logikom i potrebom! I kako mislis ne cujes od muzike, kada se muzika prekida u toku poziva.

    Mada se slazem sa tobom da se islo ka sto jednostavnijem resenju softvera, i jeste po meni najednostavni i najprakticni! Generalno sam navikao i na to pojacavanje, a sve mi je to smetalo kada sam poceo da koristim WP7. Sve je stvar navike!

    ReplyDelete
  27. Dino da li znas u kom folderu čuči bekap kada se apdejtuje fon, tj. kako mogu da ga sacuvam kada recimo srusim sistem na kompu?
    Skoro sam imao problem sa zune (nije htjeo da mi prepozna fon, doslo mu tek onako), sve sam zivo pokusao i na kraju sam morao da oborim sistem (sada radi), ali sam ostao bez bekapa, zlu ne trebalo!?

    ReplyDelete
  28. pozdrav, vasu aplikaciju imam vec neko vrijeme. Molim vas ako mozete korak po korak objasniti kako instalirati novi 7.10..... Rom na lumiu 710. Hvala

    ReplyDelete
  29. pogresno sam se izrazio :) nisam tako mislio :) a po meni je jednostavnije ovakav sistem nego recimo ovaj sto imamo na windows 7. zato je windows 8 oprihvatio isto taj sistem jedne glasnoce zvuka. i gdje god da si jedna glasnoca.

    ReplyDelete
  30. znam, evo odg. (C:\Users\Username\AppData\Local\Microsoft\Windows Phone Update) tu je za windows 7. kod XP-a je malo drugacije. i moras osposobiti da vidis ovaj folder appdata jerje on inace sakriven.

    ReplyDelete
  31. ja licno ne znam kako ide za lumia 710 jer je proces malo drugaciji nego za moj telefon ali kada kliknes gore onaj link za lumia 710 onda ima dalja upustva... a pomalo je rizicno da objasnjavam kako i sta ako nisam 100%. ja cu objasniti metode kada budu slanja .cab fajlova itd. koji nisu toliko strasni kao flesiranje roma. za mene ni flesiranje nije strasno ali kad nekome dajem upute na daljinu o tome onda jeste.

    ReplyDelete
  32. pa vibracija je kako je namjesteno, i nije nesto sto se inace moze personalizirati. nigdje ne samo kod windows phone-a. a ako imate otkljucan telefon mogu vam naci registry podatke koje odgovaraju na vibraciju i stimanje. moze se napraviti sto god zelite ali ako imate pristup otkljucanom telefonu i registry obradi. mene je licno samo smetalo sto kad vibracija radi prvo vibrira jednu sekundu i onda tek cujes zvono, ali to sam uklonio u registry podatcima, sada vibrira i pocinje zvono istovremeno...

    ReplyDelete
  33. Hvala na odgovu.

    Na zalost nemam otkljucan mob.Mozda cu pokusat to i uradit,dobro bi dosle neke smjernice kako to uradit.za vibru ocito postoji resenje!mozda ce netko resiti i to s sa jacinom zvona,nekakav audio kontrol ili odvojeni media player.ako se ne varam media downloader ima posebnu kontrolu jacine zvuka-to je puno prakticnije.thx

    ReplyDelete
  34. ja da znam pomoci ja bi sigurno pomogao, ali ne razumijem se u Lumia uredaje, nisu isti za otkljucati kao ostali. ali je uglavnom moguce. ja ti savjetujem klikni gore na nokia lumia 800, otvorit ce ti custom rom 7.8. gore mozes onda vidjeti da je ta tema otvorena u diskusiji oko Nokia lumia- pa development...- pa ta tema, ti klikni na genralnu temu onu prvu i otvorit ce ti sve o nokia lumia 800. xda-developers je ogroman arhiv svih mogucih informacija. koristi se i trazenje unutar stranice njihove i sve ces naci.

    ReplyDelete
  35. Hvala.
    Malo cu to procitati.

    Sent from my Windows Phone Lumnia 800

    ReplyDelete
  36. Poz!

    Danas sam pokusao poslati sms na vise primaoca(6) i lumnia 800 ne moze ih poslati-cant send -jel netko imao slicnih problema?mislim da ovaki propusti ne bi trebali ni nokii ni ms!

    ReplyDelete
  37. Ja vjeruj mi da nisam ni isprobao slati. A jeli to u grupi saljes ili nekom drugom metodom? Mene da pitas to zvuci kao da nije sa mrezom nesto uredu, jesi li poksao kasnije opet? Nemoj zaboraviti da nisu nokia i ms krivi sto nasi mrezni operateri kasne 10 za svijetom.

    ReplyDelete
  38. Hi
    Dodajes jedan po jedan iz imenika kao i najobicniji sms.i nist cant send,nije do mreze kada stavim jednog primatelja nema problema.cemu smartphone od 1ghz i ostale gluposti kada ne moze sto je mogla sagem od prije 7 god.?totalno razocarenje,toliko gresaka!Nek ne izdaju wp 7.8 dok to ne testiraju pa makar i do 2014. Sent from my Windows Phone Lumnia 800

    ReplyDelete
  39. ja ponavljam da to nije do njih, pokusaj se javiti Microsoftu i reci ce ti isto sto i ja "do mreze je". ok mreza moze slati jedan sms ali mreza moguce da ne moze nanizati vise razlicitih jer je to opcija mreze. jer u Windows Phone ima ta funkcija i ako ima onda i radi. Ovaj operativni sistem je napravljen da radi a ne da ne radi. I vise je ulozeno novca u njega nego u uslugu slanja poruka na nasim prostorima. ja znam da u mene moze slati grupne poruke ali ne sms, nego ljudima u grupi (porodica) emailove. a za sms nisam nikad ni pokusao 6 odjednom, osim jednom prosle godine kada sam dodao dva kontakta i ista poruka ali je prosla kako se ja sjecam. Evo sad cu pokusati opet pa javi mako uspije, ovaj put malo vise kontakata...

    ReplyDelete
  40. evo ti rjesenje, http://www.windowsphone.com/en-gb/how-to/wp7/people/send-a-text-message procitaj sta pise dole. imas opciju u porukama koju moras ukljuciti "group MMS" jer sms nece poslati u grupi bez interneta i slat ce mms umjesto sms, zato je 1000 znakova po poruci a ne 160. osim toga mora ti biti ukljucen internet

    ReplyDelete
  41. Hi
    Nema tu puno nuklearne fizike,mob treba samo poslati poruku prvom primatelju,pa istu poruku drugom primatelju itd.nije sigurno do mreze jer kako bi poslao jednom primatelju sms?zbog grupnih poruka sam (izmedju ostalog)i uzeo smartphone jer cesto trebam to koristit!kako to da kod potvrde isporuke nema imena vec samo broj moba?to sigurno nije do mreze-po ms filozofiji trebao znati sve brojeve na pamet jer wp 7.5 ne moze povezat broj s potvrde s imenikom.sms koristim za slanje obavjesti i dr. clanovima pa mi je zato to vazno!ne trazim od nokie i ms da moja Lumia resi teoriju relativiteta vec samo osnovne telekomunikacijske funkcije! te iste funk.sagem je bez problema radio prije 7 god.na starim telek.opremama i baznim stanicama! Mislim da sam u pravu i za taj novac koji sam dao za mob i u njega ugradjen soft da to radi za 5 a ne za 2-3 jer nije bilo jeftino!!!

    ReplyDelete
  42. Razumijem ja tvoju frustraciju ali pametni telefoni se zovu pametni jer koriste prvenstveno internet, nije bitan sms i gsm saobracaj. To sam ti pokusao objasniti da u nas mobilni operateri kasne za tim. Nije Microsoft-ova krivica zasto mi ne koristimo napredniji MMS umjesto sms. ne znam da li me shvatas. Nas Balkan mora prvo napredovati da bi mogao koristiti ovakve telefone, a ne trebaju telefoni se unazaditi da bi radili na nasim mrezama. vjeruj mi da nije do telefona. ako zelis poslati poruku ukljuci "group MMS" upali internet i posalji do 100 kontakata. problem je sto mi ne koristimo MMs jer nasi mobilni operateri su preskupi za tu uslugu a u svijetu nije skupo. A svijet se nece ravnjati spram nas, a nece ni Nokia a ni Microsoft. I ova situacija ce bit isve gora i gora. Dok ljudi imaju LTE mreze u nas nema kako treba internet flatrate mobilnog. a zato je smartphone (pametni tlefon) jer koristi usluge kao 3G, Edge itd., a ne gsm za pozive i sms. Kazem ti dobronamjerno ako zelis slati vise ljudi istu poruku upotrijebi ili email ili group MMS, radi provjereno jer je lumia 800 pametni telefon. I nije nuklearna fizika sto trazis nego unazadivanje tehnologije. Kao i slanje preko bluetooth-a, niko u svijetu to vise ne koristi jer imas povezano uz svoj WP7 Skydrive i podijelis sa ljudima, a ne "fizicki" da saljes sa uredaja na uredaj. Svijet je unapredovao a nasi mobilni operateri nisu i nije tu niko kriv osim nasi mobilni operateri.

    ReplyDelete
  43. Da super !samo to ne radi iz dva razloga
    1.cjena mms je puno visa od sms koji imam u paketu
    2.vecina mojih clanova ne zna sta je mms i ne bi ni znali procitat Hvala ti na trudu svako sam puno vise ocekivao od moba,steta jer ce past interes zbog loseg softwera tj.zbog ne logicnosti! Ako pada prodaja nema para pa nece ni softwer razvijat. U ponedeljak sigurno cu kont. Noki-ju i Ms
    Sent from my Windows Phone

    ReplyDelete
  44. To ti tako razmisljas da ce pati cijena softvera a trenutno Windows Phone 7 i 8 su prodavani 4 puta vise nego prosle godine, a to zahvaljujuci tom operativnom i Nokiji. A eto sam priznas da tvoji primaoci ne znaju sta je MMS, pa ne mozes ti ocekivati da se tvoja Nokia lumia 800 unazadi radi njih!!! a i eto vidis da sam i u pravu sto se tice nasih usluga, MMS je skup. to cijelo vrijeme govorim da su mobilni operateri krivi a ne MS i Nokia. Nama je potreban mobilni flatrate i vidio bi kako se prodaju onda i pametni telefoni na balkanu, cista logika.

    ReplyDelete
  45. Ne trazim normalno da unazade jer sve treba ic naprijed,samo trazim da ono sto valja ne diraju, nisam programer vjerujem da ne bi im ruke otpalr da su stvavli 3 do 5 redi codova za vibru,glasnocu zvona, i ostavili uhodanu grup sms.Mislim da ni usa ni u engleskoj ne zive mladi i inf.obrazovani ljudi,ipak su svuda oko nas i stariji i oni koji mladji koji ne znaju sve te inf.oni samo zele primiti sms!?
    Mislim da ono sto radi ne treba mjenjati posebno ako te ne kosta puno!

    ReplyDelete
  46. Upravo to misle nasi ljudi da stranci nisu napredovali sa sms na mms, a nije tako, bas amerikanci, neglezi i cijela Europa presli su davno na internetske usluge MMS i pozive koristeci Skype ili takve stvari zasto se i koristi pametni telefon. Uz to ljudi koriste email i nista te ne kosta ako ima flatrate. Jer i onima koji ne poznaju meteriju ako im kazes to su poruke i sad se zovu mms, to su prihvatili. a nije to bas 3 do 5 redova koda. i sve sto si to naveo je licno iskustvo. ja sam ispisao onu nasu aplikaciju wp7 novosti, i pogledaj kako je jednostavna i ipak ima preko 200 redova koda, a WP7 je sve umrezeno, glasnoca je postavljena kako su oni mislili da je najbolje. Microsoft je imao testiranje Windows Phone sistema i tehnika prije izlaska operativnog. cak godinu dana prije izlaska. Ja sam gledoa par video zapisa kako je to izgledalo, dali su ljudima telefone i rekli im da koriste a oni ih prate detaljno, sta i kako ko radi, kasnije kroz razgovor sa svim ljudima shvatili su da je najbolje koristiti jednu glasnocu jer je jednostavnije. a to za group mms sto kazes uhodano, uhodano jeste kod nas (Balkan) ali vjeruj mi da ja licno koristim vise whatsapp ili Skype na telefonu nego obicne pozive i sms. sve je u tome ko je s druge strane. ti se ne mozes smanjivati radi drugih. jer da je nokija i Ms izbacili sms grupno dopisivanje sto je nemoguce a napisao sam i zasto. ako bi poslao grupi dobio bi u porukama 6 poslatih poruka 6 razlicitih kontakata i to vise nije grupna poruka. grupna poruka na WP7 radi samo sa mms jer mms omogucava grupiranje poruka i ima vise znakova (1000 umjesto 160) zamisli da je Nokia i Ms izbacili Nokia Lumia i nema MMS. propali bi jer njima nije vazno ovih 1000 korisnika na Balkanu nego je vazno bas tih 3.5 miliona u Americi i oko 5 m sirom svijeta. Mi smo mrva za njih, to vidis i po jezicima. Nasih jezika nema! jer ne zele da se ravnjaju (spustaju) trzistima koji nisu napredovali. Bas zato sto da bi prodali milion Lumia na Balkanu i onda ljudi zalili se sto ne mogu koristiti pola funkcija radi nedostatka interneta besplatnog i radi nedostatka napretka sa sms na mms.

    ReplyDelete
  47. Nisam ni rekao da izbace mms ili bilo sta novo,upravo suprotno ne smeta i ljudi koriste to i ja ih koristim.Samo kazem da neke stvari koji rade treba ostaviti,paralelno s novim,no ima resenja uztce glupi mob i svaki puta cu cupat vam sim iz atomski napredne lumnije s vise struko testiranog softwera u ciji razvoj utucen milijarda necega da bi poslao glupim ljudima s idijotskim mobitelima sms koji jos i imaju srecu jer zive na balkanu!Kako god mislim da nokia kao hard.izvrstan,wp 7.5 a vjerovatno i ostali wp ispod razine poluproizvoda!Steta sto sam povjerovao reklami i plocicama na zaslonu i da tesko zaradjen novac dao za L 800 !!Trebao da uzeti 4s.Zbog sveg ovog sigurno su nokia i ms izgubilo nekoliko kupaca jer svima se mob svidja ali kad sam i ispricao sve nedostatke odmah su odustali od kupnje.!!Ovo ne bi smjelo dogadjat nokii koji je na rubu bankrota niti ms koji zeli uzeti dio mob.kolaca!!U ostalom svi
    Novi mob.imaju te funk.o kojima ja pricam,njima nije problem te stvari ostavit za glupe kupce

    ReplyDelete
  48. Apliakcija koja radi ono sto zelis je Group SMS http://www.windowsphone.com/en-gb/store/app/groupsms/682bda9e-09ee-425e-b93f-86f1ac0a2ecc
    samo mozes da saljes smsove na brojeve koji su memorisani pod Mobile brojem

    ReplyDelete
  49. Eto vidis, ima neko rjesenje. mada meni ne treba. ja vecinom kada zelim obavijestiti vise ljudi koristim email jer ce ga ionako dobiti istom brzinom ili whatsapp

    ReplyDelete

Ostavite komentar