6.9.12

Nokia Lumia 920 Windows Phone 8



Pozdravimo novu Nokia Lumia 920, naslijednik uspjesne Nokia Lumia 900. Naravno pozdravimo i Windows Phone 8 operativni sistem. Na jucerasnjoj prezentaciji Nokije i Microsoft-a ove dvije kompanije su pokazale Windows Phone 8, i to na dva nova uredaja, jedan od njih je Nokia Lumia 920 koji je umjesto cyan boji sada u drecavoj zutoj boji, Nokia zeli sa tim bojama nastaviti trend koji imaju sa dosadasnjom Nokia Lumia serijom.

Ova Nokia Lumia 920 posjeduje slijedece specifikacije:
  • Windows Phone 8 OS
  • 4.5" PureMotion HD+ zaslon sa rezolucijom 1280x768 i 332 PPI (points per inch) koji je veci nego u Iphone 4s i plus na vecem zaslonu. Ovaj zaslon je najsjajniji i najostriji, osim toga i najosjetiljivi na dodir trenutno na svijetu. Pored toga posjeduje polarizacijoni filter koji vam omogucava pogled na zaslon i u pustinji na direktnom suncu! I naravno Corning Gorrila Glass kao zastita koju je veoma tesko, pa skoro nemoguce izgrebati ili slomiti.
  • 1GB RAM
  • 1.5GHz Dual Core Snapdragon S4 procesor koji trosi manje baterije nego ijedan drugi procesor trenutno na trzistu, a koji pokazuje bolje rezultate nego i Quad procesori.
  • 32GB interne memorije i plus 7GB Skydrive-a ili ako ste vec od ranije korisnik imate vjerovatno jos 25GB.
  • 8.7 MP PureView kamera
  • 2000mAh baterija
  • NFC cip ugraden
  • Podrzava internet mreze mreze - HSPA+, EDGE/EGPRS, FD-LTE, HSUPA, GSM, HSDPA, WCDMA i Dual Transfer Mode
  • Podrzava "GSM" mreze telekomunikacijskog saobracaja - GSM 850 900 1800 1900, WCDMA BAND V, WCDMA BAND VIII, WCDMA BAND II, WCDMA BAND I, LTE 800 900 1800 2100 2600 (petaband LTE)
  • Ugradeno u kucistu svake Nokia Lumia 920 bezicno punjenje pomocu dodatnog "stalka" lezeceg ili stojeceg po standardima Qi koji su se specijalizirali na bezicno punjenej mobilni uredaja.
  • zatvoreno kuciste kao u Nokia Lumia 800 i 900

Mnogo specifikacija, ali uredaj je do vrha puno sa tehnologijom novom. Naravno sve to na Windows Phone 8 koji kako smo doznali je samo u detaljima drugaciji nego Windows 8. A Windows 8 je veoma dobar nastavak dosadasnjih operativnih sistema po svim aspektima koristenja i brzine. Tako se i Windows Phone 8 OS zasniva na NT kernelu kao i Windows 8, sto ce omoguciti programerima laksi i brzi proces pravljenja aplikacija za oba sistema, uz to i bolju komunikaciju izmedu uredaja Windows Phone 8, Windows 8, Surface, Smartglass itd.




Evo i par fotografija nove Nokia Lumia 920 u raznim bojama, za sad je izjavljeno da ce biti u crvenoj, zutoj, sivoj, bijeloj i crnoj boji. Ne iskljucuje se mogucnost i posebne cyan boje, ili kasnije cak ljubicaste kao sto je Nokia Lumia 820.



7 komentara :

  1. Exta mobitel samo je problem izdrzljivost baterije.Neznam za druge vlasnike Lumia 920 mobilnog aparata,ali ja ga koristim vec dva mjeseca i vise od 12h umjerenog zezanja,razgovora i sms nemoze da izdrzi.Imali neko slican problem i mozeli se rijesiti?I ako sam sve ucinio i pogasio sto se moze ugasiti opet baterija je blaga katastrofa.

    ReplyDelete
  2. Sve zavisi sta tacno koristis, ako npr. koristis whatsapp i pises non stop onda nijedan telefon ne moze izdrzati vise od 12h. Baterija u lumia 920 je inace ok za koristenje od 24h pa i vise. Ali ako kazes da je ugaseno sve, onda bi telefon sa razgovorima, sms samo trebao drzati 3 do 4 dana. Pokusaj ovako da kada ga napunis iskljucis i isprazni do 5% ili nize. To provjeris u opcijama tamo gdje je stednja baterije. Pokusaj dva tri puta da se isprazni do kraja telefon pa onda napuni. Ako ni tada se nista ne poboljsa onda odnesi telefon u servis neka ga provjere. Postoje prvi modeli nokia lumia 920 koji imaju cudne baterije koje nemaju 100% snage koje bi trebale imati. Medutim taj problem je uklonjen prosle godine vec i ta serija je izsortirana, mislim trebala bi biti isortirana. Nesto sto vuce najvise bateriju je pisanje na whatsapp, kik, viber, skype, ili u porukama ako si online. I to sam se sjetio pogledaj u porukama jesi li online, to je onaj mali covjek na dnu poruka, pritisni ga i postavi na zadnje tj. Offline. Jer to su messengeri za facebook, msn itd. To ako je upaljeno non stop si online i kao da non stop pises nekome. I meni se znalo desavati da traje baterija 12h ali kada igram puno igre, plus whatsapp, kik, slikanje, video, internet surfanje itd.

    ReplyDelete
  3. Juče sam resetovao telefon. Naravno sve mi se izbrisalo i vratilo na fabrička podešavanja. Nakon toga sam hteo da update-ujem telefon, ali pise da nema dostupnih ažutiranja. Ne znam kako je to moguće jer sam već imao Black update pre nego što sam ga resetovao. Ima li neko ideju o čemu se radi?
    ps I meni baterija drži 12-16 sati sa stalno uključenim WiFi iako ga ne koristim mnogo. Ako uključim 3G onda drži još manje. Na to sam se već navikao.

    ReplyDelete
  4. Kada se telefon restartuje ostaje na njemu softver koji je bio i prije. I ne moze se vratiti sa firmvera Lumia Black na neki prethodni. Isto tako ni sistem se ne moze vratiti unazad resetom. A sto se tice Lumia Black nadogradnje ona je dostupna za sve vec duzi period. Ne znam na sta tacno mislite da nadogradite?

    ReplyDelete
  5. Za firmvare si u pravu. On je ostao isti kao što je bio sa Black update-om, ali sada na primer nemam prikazan sat na zatamljenom ekranu niti opciju u podešavanjima kojom bih ga uključio.

    ReplyDelete
  6. Sad kuzim. Za to su aplikacije zaduzene. Ima jedna aplikacija koja sadrzi linkove do svih njih. Zove se sysapp pusher tu imaju sve Nokia aplikacije, a sat je glance screen, pored toga ima audio, apn, i jos par njih koje pruzaju te funkcije.

    ReplyDelete
  7. Hvala ti Dino, stvarno si carčina!
    Instalirao sam sve što sam navikao da imam na telefonu. Ono što me je začudilo je da kada sam hteo da instaliram neke aplikacije video sam da ih u stvari već imam pa da mogu samo da ih update-ujem. Čudi me da me telefon nije obavestio o dostupnim ažuriranjima.

    ReplyDelete

Ostavite komentar