9.9.12

Upitnik javnog mijenja

Zelili bih znati koji se Windows Phone 8 vama najvise dopada, te s toga smo napravili mali oglas, ili upitnik. Za izbor imate sva tri modela koja smo mi ovdje objavili. Osim prvog pitanja dodao sam jos jedno pitanje i to koje funkcije bi vi zeljeli u Windows Phone 7.8, a koje nemamo u 7.5. Postoji mogucnost da ovo mogu proslijediti do jednog saradnika koji radi za Microsoft, a koji bi mozda bio zahvalan za ove odgovore. Zatko ako imate koga ko posjeduje Windows Phone proslijedite i njemu pitanja. Upitnik ce ostati otvoren sve dok ne bude dovoljno glasova da posaljemo odgovornima.

Jedino pravilo koje postoji za ovaj upitnik jeste da na prvo pitanje odgovarate jendim odgovorom, dok kod drugog pitanja mozete izabrati 3 odgovora.





10 komentara :

  1. Ma sve treba da ima! A ne mi tu kao nesto biramo. A nema neke osnovne funkcije! Kao "pametni" telefoni, Pre WP sam imao nokiju 6233 i moze ove pametne da stavi u dzep!!! Nema odvojeno pojacavanje zvona, foldera, kao i promjenu imena foldera (nego treba da ga povezujem na racunar, mo's misliti), ne moze da se udje u dodatne opcije nakon provjere kredita, nema snimanje razgovora, nego treba vijati kojekakve aplikacije (cijenim trud, ali pola ih nije nizasta!).

    ReplyDelete
  2. NEMA OSNOVNO!!!
    DINO care imali sta od toga 7.8, hocemo li ga docekati zivi?! ;) suska li se sta?!

    ReplyDelete
  3. Znam ali to je ono sto su nam "ponudili" znamo mi svi da je sva ova tehnologija nekako unazad, iako je necim unaprijed vec, ali vecina stvari koje smo imali a sada ih vise nema. Na to se moramo navici jer proizvodaci prave onako kako njima odgovara a ne kako nama. zvuci cudno ali je tako. oni ne gledaju puno jeli mi mozemo upotrebiti SkyDrive, ali su ga ubacili i za godinu cemo svi ga koristiti, htjeli to ili ne... a za 7.8 se "suska" malo nesto. Microsoft je vratio neke svoje izjave oko 7.8 i novih funkcija. jer se izgleda boje za Windows Phone 8 prodaju, pa kada krene 8 onda ce oni izgleda nama pustiti 7.8. osim ovoga postoji nada ranije da dobijemo preko "domacih" ROM-ova, u Poljskoj je jedan covjek uspio na Nokia Lumia 800 nekako instalirati 7.8. ali se prica da je to samo on prepravio i da nije orginal. i prica se da je to samo kao Beta verzija sa puno gresaka. Pisat cu o tome cim se ucvrsti nesto i cim bude sta zanimljivo. A svi bi mi voljeli odma 7.8

    ReplyDelete
  4. I ja kazem sve treba ovo da ima, i bluetooth transfer podataka kao i kontakata. i Sykpe da radi u pozadini, i da koristimo Skydrive kao memoriju telefona, jednostavno sve. ali oni to jos nece da pruze nama. Izgleda cekaju reakcije nase na WP8 i zele sto vise da prodaju WP8 uredaja. pa onda dolazimo tek mi na red sa 7.8.

    ReplyDelete
  5. Vala, istrajacemo! :D

    ReplyDelete
  6. Midzi prvo hvala ti za komentar onaj na aplikaciju :) a drugo koji telefon koristis? evo 7.8 ROM-ova izasli su. jest da ima jos manjih smetnji u njima ali su stvarno male smetnje... kasnije cu napisati clanak o tome, sortiram jos clanke koje prvo da objavim ima ih dosta koje sam napisao od neki dan a nisam objavio...


    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1896299

    ReplyDelete
  7. :D Imam LG E900, vec 1,5 godinu, sasvim slucajno sam ga uzeo, bio je jako povoljan u odnosu na ostalu ponudu i hardver koji nudi. A i zainteresovao me sto je wp. Jedina zamjerka po meni je sto nema posebno zvucnik (malo jaci), i balans svjetlosti(brightnes) kod kamere ne uocavam razliku da se bilo sta mijena kada odaberem neku od opcija, dali je to od manga ne znam posto pre toga nisam ni skontao?! Da i E 900 ima neku manu sa pojavom crnog ekrana koja se po nekada javi. Generalno sam zadovoljan! Sto se tice wp mogu reci da je najjednostavni softver od svih, po meni i tu zasluzuju 10! Mada ima i dole navedenih nedostataka. Da, i nebi bilo lose da ima i klasicnu tastaturu, za ove sa malo vecim prstima, ima nekih aplikacija,ali nista odgovarajuce, nisam nasao ni englesku. Cackao sam druge telefoncice pa i LG L3 koji je manji oa nu se ucinilo da je lakse kucati, da ne lupim kao da ima mozda veze i razmak izmedju tipki, za nijansu je vecii djelovalo je lakse i manje se grijesi.
    Posto nemam bas mnogo veze sa progamiranjem sta znaci to ROM, onako laicki da te ne davim previse?! :P

    ReplyDelete
  8. ROM ti znaci bukvalno prevedeno sistem. procurio je znaci "sistem" 7.8 i pod onim linkom imas 7.8 romove za razlicite uredaje d askines i instaliras. zato je bio onaj link. a nema jos za LG, nazalost :( za htc 7 pro, sam morao licno sam napraviti rom u kooperaciji sa jendim kolegom iz turske. pitat cu ga jeli on zna napraviti i za LG.

    ReplyDelete
  9. Hvala za info, a rom za LG nemoj da se mucis, nebi cackao nista, nemam dovoljno znanja, ibak cu da cekam zvanicnu verziju! Nego ima li tu sta jos interesantno novi osim tih promjenjivih ikonica? Ako bude u 7.8 samo to onda neka se nose!( bas sam zahtjevan) :P :)
    A kada stigne marketplace za ove nase banana drzave, kakve su tu mogucnosti placanja aplikacija, je li to fazon tih kartica, tj. ima li mogucnost skidanja kredita kao nacina placanja(to vjerovatno zavisi od operatera, postoji li u opste takva migucnost)?

    ReplyDelete
  10. ima interesantno a to je meni ovaj novi start zaslon, mislim da je dosta bolji nego 7.5 korisniji je nego 7.5 (dosadasnji). a placanje aplikacija ima jedina mogucnost koja je brza a to je preko paypal. nasa drzava vec ima sporazum i prima aplikacije, kao i hrvatska, ali zvanicno trziste nije otvorila. a vjerujem da ce otvoriti tek kad stigne windows phone 8. 26 oktobra ce to biti. a to za skidanje kredita za aplikaciju je veoma dobro rjesenje samo sto microsoft to ne podrzava. ja licno bi stavio to jer kredit ima svako i pola balkana naseg nema na ugovor telefone, tako da mogu i oni kupovati aplikacije bilo bi pametno uvesti, ali tu se pitaju i bhtelekom ali posto vidim d aoni nesto jedva idu i nemaju mladog i perspektivnog kadra koji ce unapredivati stvari tako da ne vjerujem ni na ovo. jer ja sam podneo zahtjev da naprave nesto kao internet flatrate recimo 1gb besplatno na 7MBs brzine, nakon tog skidanje na 128kb i platis recimo mjesecno preko ultra dopune 10-15KM sto je ok cijena. na taj zahtjev su mi odgovorili da to ne planiraju ni u 2013.godini! a svi u europi to imaju. za 10€ dopunis mjesecni internet flat na telefonu i imas 7MBs download, do 500-1000MB i onda te ogranici na 128kbs download. i svi zadovoljni, ja sam cak taj koristio u njemackoj. i koristis skype preko njega i ne placas kredit dok telefoniras sa bosnom. tako da mi visimo dosta za Hrvatskom i Srbijom. to je moje licno misljenje. a 7.8 se oficijelno ocekuje do 12 novembra. tako sam cuo od par zvanicnih, ali ne usuduju se otvoreno reci. ali flesiranje roma nije toliko tesko koliko mislis i nije rizik ako ti neko detaljno da upute. Samo sto vecina ljudi prica kako je to opasno, ali teoretski nista se ne moze desiti. ako bude neki oficijelni-neoficijelni nacin tj preko zune da skines preko neke cake ja cu to objaviti :) hvala na komentiranju. i oprostite svi sto nema ovih dana clanaka ali sam ih par napisao i ne mogu ih objaviti dok ne bude vrijeme, a iz Amerike nema nekih narocito vaznih vijesti za nas... :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar