24.8.13

Okreni telefon da ugasi zvono prilikom poziva (flip to silence)

Lumia-720-Flip-it-jpg

Novost oko Amber nadogradnje koja je isto trazena bila jeste da kada telefon zvoni i okrene se zaslon prema dole da se ugasi zvono, za pozivaca ipak dalje telefon zvoni ali za vas nema zvuka. Mala ali potrebna stvar koja je nasla svoj put u zadnju nadogradnju.

wp_ss_20130824_0003

Tu opciju naravno mozete ugasiti, za sve one koje zanima gdje se pali/gasi i kako evo puta do toga – podesavanje na telefonu – audio – i izaberete drugo polje “poboljsavanja” tu na dnu imate funkciju ovu koju mozete ugasiti ili upaliti. Ovu i dalje funkcije mozete uzivati samo ako ste dobili zadnju nadogradnju za vasu Nokia Lumia zvanu “Amber”.

Cijeli clanak sa sazetkom svih funkcija mozete naci pod "sve novosti u Amber nadogradnji"

14 komentara :

  1. Kada ce biti updates za 820 telenor srbija ?

    ReplyDelete
  2. odgovorio sam ti na onaj drugi komentar

    ReplyDelete
  3. Jel se moze ikako ponistit ova nadogradnja? Dosla mi obavijest,i nadogradio sam, al mi mob nekad zasteka,to mi se prije nije dogadalo,a nista zaninljivo mi nema u ovoj nadogradnji pa bi ako je ikako moguce vratio na staro?

    ReplyDelete
  4. Ne moze se vratiti, mozes jedino flesirati nanovo telefon. A ne razumijem da steka, nema razlog da steka jer je u sustini isto sto ti je i bilo na telefonu prije nadogradnje osim par novih funkcija. Gdje tacno i sta steka???

    ReplyDelete
  5. A nije ni meni jasno,ne steka ono stalno,evo zadnji put sinoc,bezveze bio na netu i odjednom zablokira mob,i nakon par minuta dosa sebi. Danas nije nikako,al su mi ove 3 tipke na dnu ekrana blinkale,prije su svijetlile kad si na mobu,ugasene kad nisi,a jutros blinkale. A nemam pojma,zasad je sve ok,bude li se ponavljalo resetirat cu ga i to je to.

    ReplyDelete
  6. Pa sam mislio da je radi nadogradnje jer se prije to nista nije dogadalo..

    ReplyDelete
  7. Evo upravo sada opet zablokira i mora sam bateriju vadit jer nista nije reagiralo. Sve to otkad sam instalira ovu novu nadogradnju. Ne znam u cemu je problem

    ReplyDelete
  8. jesi li siguran da ti nikad nije ispao?! ili na drugi nacin se mogao pokvariti jer to tipke da blinkaju zvuci cudno.

    ReplyDelete
  9. Jasmin Jasko Zlatić02 September, 2013

    Ovo sam u svom 8s imao od pocetka :)

    ReplyDelete
  10. Pa dobro htc to ima jos od wp7. Ali za nokiju je novo

    ReplyDelete
  11. Jasmin Jasko Zlatić03 September, 2013

    Kaze mi kolega danas da je na lumiji 720 imao ovu opciju, a na 920 nije sve do amber...

    ReplyDelete
  12. Prije amber ovo nije nikako bilo moguce. A ne znam na sta mislis sa nije sve do amber.

    ReplyDelete
  13. Nije nikad ispao,mobitel star 3 miseca. Evo vise nikako nije bloka ni blinka od tog zadnjeg puta, nemam pojma zasto je to bilo,mozda dok se privikne na tu nadogradnju ili sta vec. Zasad je sve u redu i nadam se da ce tako ostati. ;)

    ReplyDelete
  14. ako je u redu onda je ok, ali ako ti se ponovi imas garanciju i vrati ga :)

    ReplyDelete

Ostavite komentar