15.8.13

Nokia Lumia Amber nadogradnja pocela izlaziti oficijelno!

Nokia-Lumia-Windows-Phone-8-update-jpg
Od danas Nokia je pustila zadnju verziju “Amber” u promet, svako ko ima otkljucan telefon tj. da nije vezan za mobilnog operatera (to su oni koji nemaju logo kada se pali telefon od bilo kojeg operatera). Ta nadogradnja se cekala dugo ali konacno stize, sa njom stizu neke funkcije ali i neke aplikacije koje su veoma dobre. Ja sam imao danas priliku vec poigrati se sa Nokia Pro Cam aplikacijom koja je ekskluzivna za Lumia 1020 do sada bila. Osim toga stoje sada Nokia Video Trimmer i Nokia Video Upload za sve korisnike koji imaju Lumia 920. Za ostale Lumia 520,620, 720, 820, 822 nismo sigurni da ce imati sve ove aplikacije i funkcije, kada provjerimo napisat cemo u ovom clanku.
Provjerili smo za Nokia Pro Cam aplikaciju i ona je dostupna samo za Lumia 920, 925 i 928 korisnike.
Uskoro cemo objaviti clanak o Amber nadogradnji i sta sve donosi detaljno, i sta mozemo jos ocekivati u buducnosti! Nokia se stvarno potrudila i pruzila svojim korisnicima toliko da za Samsung i HTC kruze glasine da ne zele vise se takmiciti u Windows Phone marketu sa Nokijom. Ako zelite pogledati da li vas mobilni operater vec pregleda Amber nadogradnju i kada ce je pustiti imate i ovu stranicu gdje mozete provjeriti - Nokia dostupnost nadogradnji.

10 komentara :

  1. Dali se zna kad ce kod nas krenit nadogradnja...

    ReplyDelete
  2. Pozdrav Josipe, imas ovaj predzadnji link na kojem mozes provjeriti za Evropu tj. i nase drzave i mobilne operatere kao i slobodne telefone iz tih regija dali nadogradnja vec u testiranju ili je kratko pred izlazak ili izasla. to su tri faze koje pisu tamo.

    ReplyDelete
  3. Da da vidio sam piše dolazi uskoro,a to može biti ko zna kad...nadam se da nećemo dugo čekat...pozzz

    ReplyDelete
  4. Ako pise "coming soon" to znaci da je u pitanju par dana. ocekuje se da vecina telefona ima ovu nadogradnju do kraja septembra. Tako da mozes ocekivati uskoro :)

    ReplyDelete
  5. Stigla Amber nadogradnja lumia 920 vip-net

    ReplyDelete
  6. Iznenadilo me da je tako brzo došlo kod nas na "balkan"
    još mi je čudno da je u njemačkoj za vodafon dostupna za 620 a za 920 još nije

    ReplyDelete
  7. Da vipnet i bhtelecom su bili kao prvi, evo iz bosne sve verzije lumia 820 i 920 dobijaju. A moja lumia 920 je bas vodafone i nisam dobio pa sam flesirao CV verziju njemacku, to je kao country varijant. Nevezano za operatera. Jer vodafone je iskljucio datasense u amber nadogradnji a to mi ne pase nikako :D

    ReplyDelete
  8. Nevezano za ovu temu de mi reci kako si zadovoljan sa 920-kom ja ju imam tek mjesec dana prije tog imao lumiu 800 za sad je ok samo jedan problem ako mob koristim na plazi znači na jakom suncu kad se zagrije onda počne pokazivat da se puni i to onda ostane tako dok ju neresetiram a jednom sam ugasio tako i jedva sam ju uspio upalit

    ReplyDelete
  9. Na jakom suncu ako imas lumia 920 okreni je na displey, a ledja prema suncu, koje ti je boje lumia? Ako je bijela nece toliko grijati u suncu. A to je greska jer ja nemam tu gresku ali ipak se display ugrije dosta jer je crn. Iz straha da nece sta otici ja okrenem ga na "stomak" :) a ja bi to prijavio barem tamo gdje si ga kupio pa da vidis sta oni misle. Jos ako je stalno odneses tako sa kvarom direkt

    ReplyDelete

Ostavite komentar