17.8.13

Blokiranje poziva/sms nakon Amber nadogradnje

Amber nadogradnja tek sto je pocela izlaziti evo i detaljnih clanaka o pojedinacnim funkcijama. Ja sam imao malo duze vremena igrati se s njom i isprobavati nove funkcije i aplikacije. Jedna od njih je blokiranje poziva/sms i to do 1000 razlicitih brojeva ili automatski blokiranje prikrivenih brojeva.

wp_ss_20130817_0001

Ova aplikacija je ugradena nakon Amber nadogradnje direktno u sistem, nalazi se u opcijama pod “filter poziva i sms”. Iznad na slici vidimo kako je usko integrisana funkcija jer Nokia ima mogucnost dodavanja po zelji u Windows Phone sistem. Duzim pritiskom na spisku poziva mozete blokirati broj direktno iz liste poziva, a to isto mozete i iz aplikacije uraditi. Iznad na slici vidite postupak sta se desi kada se blokira broj. Zadnja u nizu je slika na kojoj vidite notifikaciju da je doticni broj blokiran.

wp_ss_20130817_0004

Ovdje imamo jos par primjeraka na slikama da vidite kako funkcionise nova funkcija. Lijevo slika prikazuje jos jednom spisak poziva i tu imate precicu do aplikacije, srednja slika je glavna unutar aplikacije gdje na prvi pogled vidite jeli ukljucena funkcija i da li imate blokiranih poziva ili sms. Pritiskom na blokirani pozivi ili blokirani sms mozete vidjeti broj i tacno vrijeme kada je poziv/sms pristigao. Na desnoj slici vidite jos dodatne funkcije koje omogucavaju blokiranje privatnih (prikrivenih) brojeva, Zivu plocicu koju mozete zalijepiti na vas start zaslon na kojoj ce pisati onda broj blokiranja itd. i zadnja funkcija notifikacije o blokiranju, tako ce te dobiti standardnu notifikaciju da je poziv/sms blokiran.

Sve u svemu veoma korisna aplikacija. Ovo je vjerujte bila najtrazenija funkcija prema Microsoft-u od strane korisnika, za neke djeluje mozda cudno ali to je funkcija za koju je najvise ljudi glasalo da je potrebna. Uskoro ide jos clanaka da ispunimo onaj spisak iz prethodnog clanka.

7 komentara :

  1. ja ne mogu da skinem aplikaciju, da li ce uopce biti moguce na Lumiji 900?

    ReplyDelete
  2. Na lumia 900 ne moze jer je ovo samo za windows phone 8. I dobije se u Amber nadogradnji koju su dobili svi Nokia lumia Windows Phone 8 telefoni.

    ReplyDelete
  3. Aleksandar S02 February, 2014

    MENI JE OVA FUNKCIJA JEDNO VREME RADILA, SADA VISE NE. KADA ZELIM DA BLOKIRAM BROJ IZLAZI MI "NESTO NIJE KAKO TREBA" Filter trenutno ne moze da se otvori. Pokusajte ponovo kasnije ili ponovo pokrenite telefon. Ja sam pokusavao sve ali ne uspeva, sta da radim?

    ReplyDelete
  4. Aleksandar S02 February, 2014

    zab sam... u pitanju je Lumia 820

    ReplyDelete
  5. Aleksandar S04 February, 2014

    MENI JE OVA FUNKCIJA JEDNO VREME RADILA, SADA VISE NE. KADA ZELIM DA BLOKIRAM BROJ IZLAZI MI "NESTO NIJE KAKO TREBA" Filter trenutno ne moze da se otvori. Pokusajte ponovo kasnije ili ponovo pokrenite telefon. Ja sam pokusavao sve ali ne uspeva, sta da radim? U pitanju je Lumia 820

    ReplyDelete
  6. a gdje se skida ta aplikacija za lumiu820

    ReplyDelete
  7. Evo link do nje,

    http://www.windowsphone.com/de-de/store/app/anruf-und-sms-filter/c459945b-d93f-4aae-9207-c6ab1d971357

    ReplyDelete

Ostavite komentar