29.8.13

Od danas i Windows Phone 7.* korisnici mogu koristiti novu Facebook aplikaciju!

IMG_2353
Od danas postoji nova verzija i za WP7.* korisnike koji su do sada bili u mraku jer su samo WP8 korisnici imali blagodati novih verzija i funkcija. Ova verzija za Windows Phone 7.* ima potpuno novi izgled (kao ona za WP8), i uz to ima nove funkcije. Sumnjamo da ima sve funkcije kao WP8 verzija zato molimo vas koji imate WP7 da ovu aplikaciju isprobate i napisete u komentarima jeli bolja, sta valja i sta ne.
Komentari u ocijenama za aplikaciju ne zvuce bas ok, ali ipak je nama vase misljenje vazno. Ujedno moramo reci ovaj link ispod je i za WP8 korisnike, to je oficijelna verzija za WP8 pored one beta verzije.
Facebook aplikacija Facebook
od: Microsoft inc.
Verzija: 5.0.3.0
Cijena: Besplatno


Facebook Beta aplikacija Facebook Beta
od: Microsoft inc.
Verzija: 5.1.0.2
Cijena: Besplatno

17 komentara :

  1. Koja je bolja facebook ap za wp8 ova ili beta verzija ja osobno koristim betu,tako da za ovu neznam...zato pitam

    ReplyDelete
  2. ja sam ovu oficijelnu koristio na wp8 jedno vrijeme dok nisam vidio da je beta bolja i ima bolje funkcije, moguce da ova sad ima neke nove funkcije ali ne vise od beta verzije.

    ReplyDelete
  3. Ja ovu app koristim samo za dodavanje fotografija preko telefona :) Nesti nisam navikao na ovakav fb ;)

    ReplyDelete
  4. Zasto nisam jos dobio update za novi fb i dalje samo imam opciju share??

    ReplyDelete
  5. Na sta tacno mislis sa share? A pokusaj otvoriti ovdje ovin linkom aplikaciju jer windows phone store jednom ili dva puta dnevnom pregleda jeli imaju nove nadogradnje, do tada kada otvoris aplikaciju pokaze ti da ima aktualizacija, ako nena pokusaj back tipku i vratis se i opet otvoris to nekad pomaze. Moze biti i da nisu sve drzave jos dobile novu verziju to traje i do 48h

    ReplyDelete
  6. Mislim kad odem u market gdje treba da pise update tu stoji share,znaci da kod mene jos nije dosla nova verzija valjda dodje za koji sat ili dan

    ReplyDelete
  7. a da to ok, ja sam procitao da si ti napisao "imamo li opciju share" pa me cudi sta tacno :) ali da to znaci da jos nije nova verzija tu. ako bude javi kako je proslo i kakva je aplikacija jer nas zanima kako su napravili za WP7.

    ReplyDelete
  8. dobra vijest, znaci ona WP8 beta se pretvorila u zajednicku verziju, dodali jednostavno mogucnost skidanja na WP7.* jerje to link od one Beta verzije inace koju sam i ja koristio. znaci Facebook sada ima dvije verzije (beta i standardnu) koje se obje mogu skinuti i na WP7.* i WP8 sa istim linkovima!

    ReplyDelete
  9. Željko Majstorović01 September, 2013

    Jos nema updatea :|

    ReplyDelete
  10. pokusaj ovaj link http://www.windowsphone.com/s?appid=93da5d29-daf0-4783-9ed5-a87b33247ec6

    to je beta verzija koja je dostupna od sad aza WP7 i WP8

    ReplyDelete
  11. Posto jos nisam dobio update za finalnu verziju isprobao sam danas beta i prvi dojmovi 2,5 ocjena jer su mogli puno bolje aplikacija je spora,na mobitel ne dolaze notifikacije a kao oznacis da ti je upaljeno,chat ivjek moras osvjezavat da bi procitao novu poruku,sve u svemu nije lose ali moglo je puno bolje.

    ReplyDelete
  12. Koliko sam ja razumeo jos nije izasao update nego su izbacili beta verziju da probamo kakva je i ako uocimo neke bagove da im to posaljemo. A i dobro je da du se setili da jos postoji windows 7,*. Jer ja ne mogu da pronadjem u marketu i ovu beta verziju vec samo preko ovog linka sto je postavio Dino.

    ReplyDelete
  13. Obdje verzije su kompatabilne sada sa WP7 i WP8 jer pod oba linka i beta i normalne verzije pise da je za WP8 i WP7 to inace ne pise ako nije tako. a beta verzije su inace sakrivene, samo se mogu direktnim linkom naci.

    ReplyDelete
  14. eto postavio sam oba linka sada u clanak da bude citaocima jednostavnije. beta verzije jeste malo naprednije kako vidim po verzijskom broju. a kako je napisao feks ispod nisam zadovoljan sa funkcijama za WP7.*

    http://www.wpnovosti.com/2013/08/od-danas-i-windows-phone-78-korisnici.html#comment-1024869932

    ReplyDelete
  15. Hvala na odgovoru. Nesto tako porazavajuce sam i ocekivao. nisam ni ocekivao da ce moci napraviti nesto bolje. ipak facebook zahtjeva puno istovremeno dok wp7 to ne moze uraditi. nazalost :( a za poruke je stvarno neobicno da moras refresovati da bi prikazalo, to su barem mogli uvesti kako treba. jer to je i prije tako bilo da se poruke moraju osvjeziti da bi vidjeli nove poruke

    ReplyDelete
  16. Željko Majstorović01 September, 2013

    Uspio sam. Hvala!
    Ova je bolja ali ima bugova, nadam se da ce ih ispravit uskoro

    ReplyDelete
  17. Željko Majstorović02 September, 2013

    Nadam se da ce popravit bugove u finalnoj verziji.. Meni na plocici ostane broj notifikacija, notifikacije kasne, kad se salje poruka nekad treba reloadat poruku jer ne radi gumb za slanje. Ima li kod vas takvih bugova?

    ReplyDelete

Ostavite komentar