28.10.12

Pozdravimo novi Windows 8

Nakon godinu dana od kako sam isprobavao Windows 8 developer preview i consumer preview konacno izasao je i RTM Windows 8. 26. oktobra je bila svjetska prezentacija, a prezentacije su odrzane u Berlinu, Milanu, Londonu, Novom Zelandu, Australiji, Amerika (New York) i mnogo drugih velikih centara.

Moram priznati da sam bio skeptik po pitanju Windows 8 na samom pocetku ali sto vise ga koristim to vise mi se dopada. Nakon pojavljivanja RTM verzije isprobao sam i nju i trenutno je koristim kao glavni operativni sistem na svom Desktop racunaru. Bez obzira sto moj Desktop racunar monitor nema funkcije da reaguje na dodir, moze se uspjesno koristiti i sva skeptika mi je odletila nakon prvih par dana koristenja Windows 8 RTM. Ono sto je najbolje je da Microsoft konstantno od izjave da je Windows 8 dostigao RTM fazu, izbacuju nadogradnju za nadogradnjom, sve su sitnice u pitanju ali ipak se vidi da rade na usavrsavanju i najsitinijih djelova operativnog sistema.

Windows 8 je pocetak jedne nove ere Windows operativnih sistema. Nazad vise nema! desktop i sve sto je vezano za taj “arhajicki” oblik kosritenja racunara polako ali sigurno ide u zaborav. Danas za 10 godina niko nece vise koristiti Windows XP, a ni Windows 7 iako danas mislimo da su Windows 7 i XP najbolji i najsigurniji. Pokusajte svi Windows 8 ako imate priliku i pokusajte ne samo za 1 ili dva sata nego svakodnevno kao primarni operativni sistem i uvjeravam vas da vas nece razovarati.

Evo nekoliko video zapisa iz cijelog svijeta i prezentaciji Windows 8 i Windows Phone 8 25.-26. oktobra.


Prezentacija iz 4 dijela. nazalost na youtube nisam nasao sve u jednom video zapisu...

dio 1.


dio 2.


dio 3.


dio 4.

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar