20.10.12

Izvinjenje!



Izvinjavam se radi nedostatka informacija ovih dana na blogu ali radio sam na prevodenju jezika za Windows Phone. Uspio sam do neke mjere ali nisam zadovoljan, tako da ce pauzirati "projekat jezici" trenutno da se posvetim opet blogu.

P.s. Mladenu. zna Mladen za kojeg je Mladena :) hvala ti na losoj ocijeni i komentaru na nas blog i uopste aplikaciji. Potrudit cu se samo jos bolje i efikasnije da radim ovo sto radim. A druze ako ti se ne svidja, besplatan blog, bez reklama, besplatna aplikacija, bez reklama, brz blog na domacem jeziku sa najpreciznijim i najtacinijim informacijama na Balkanu, a ti ga nazivas repetiranjem?! Onda ucini i meni i sebi uslugu i nemoj pratiti blog, tako jednostavno :) zar ne?! A sto se tice i aplikacije i bloga, ja sam amater i ni u kom pogledu se nisam nikad niti hvalio niti prezentirao kao profesionalac ili cak programer, programiranje sam pokusao i ispala je aplikacija pri tome, meni je dovoljan dokaz da sam nesto naucio, tebi ako se ne svidja tvoje misljenje. Ipak ima dosta ljudi kome aplikacija znaci i kome je korisna, kao naravno i blog.

Uostalom ja nikad nisam prepisao niciji clanak, ako je za tebe svojevrsno prevodenje necije informacije na nase jezike repetiranje ja ne znam sta onda radi CNN, Reuters, NTV, N24, BHT, Dnevni Avaz, Oslobodenje?! svako prenosenje informacija po tebi ispade repetiranje clanaka ili vijesti?! :D malo se upitaj sta si zelio reci s tim... Mi (Balkan) smo mala sredina u svijetu i nemamo mogucnost stici prvi do izvora pa je logicno da cemo preuzeti i prenijeti nasim citaocima vijesti, naravno da necu odletiti do NY na prezentaciju WP8 samo da bi napisao o tome na blogu besplatno, bez honorarno. Ipak hvala na tvom komentaru, i u buduce ako zelis blatiti nekoga utpiaj se dva puta jeli neko radi to amaterski ili profesionalno?! A ostalim citaocima sa balkana mnogo hvala, dobri komentari i pozitivna misljenja o aplikaciji i blogu ipak prevagaju negativne :) a i posjeta na nasem blogu samo raste iz dana u dan i to je meni dovoljan dokaz da radim svoj "posao" dovoljno dobro.

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar