6.10.12

Windows Phone 8 posjeduje Hrvatski i Srpski jezik, da li ce WP 7.8 takode imati?!

U jednom videu zapisu na koji sam naletio ugledao sam kako covjek lista po telefonu koji jw Windows Phone 8 operativni sistem. i Uvjerio sam se da ce u Windows Phone 8 doci standardno Hrvatski jezik, i ne samo na korisnicki zaslon nego i za pisanje tj. ako pisete poruku Windows Phone ce vam ispravljati rijeci.

U dosadasnjem Windows Phone 7.5 toga nije bilo, i nije bilo moguce “prevesti” operativni sistem na nase Balkanske jezike. Pokusao sam licno da izmjenim instalacione fajlove operativnog dok sam pravio 7.8 ROM za HTC 7 pro i “rastavljao” sam pakete koji su zaduzeni za jezik ili bolje receno za ono sto pise za zaslonu. Ugledao sam sav tekst i pokusao ga izmjenit i sa jednim kolegom koji se jos bolje razumije u to, dao sam cak tom fajlu na kraju tacan kod regije jer je 0409 Engleski, 0407 Njemacki itd i promjenio i u registry dodao opciju nase regije ali nesto jos nedostaje. Uprkos tome nije funkcionisalo, sada radimo na tome da to napravimo i mozda osposobimo cak prije 7.8 domace jezike!

Da se vratimo malo na temu, evo slika iz video zapisa koji sam gledao dok sam ugledao nase jezike. Nazalost jos nema Bosanski iako su obecali da ce biti ali ne bunim se ni za Hrvatski i Srpski jer su skoro identicni jezici. Strucnjaci u svijetu se svakako svadaju da li su to uopste tri jezika ili su samo dijalekti, tako da meni pasu svi iz okoline. Prvij dvije slike se odnose na jezik u korisnickom zaslonu tj. na cijelom operativnom sistemu. a druge dvije slike se odnose a tastaturu (tipkovnicu).

Pictures of the entire Language and Keyboard of Windows Phone 8 (1)

Pictures of the entire Language and Keyboard of Windows Phone 8 (2)

Pictures of the entire Language and Keyboard of Windows Phone 8 (3)

Pictures of the entire Language and Keyboard of Windows Phone 8

Sad postoji mali problem u svemu ovom, ovi jezici su za Windows Phone 8 operativni sistem, medutim kako sam gledao u Windows Phone SDK-u jezici su slicno napravljeni i nece biti problem ih prebaciti, ako Microsoft ne ubaci u Windows Phone 7.8. I posto vec znamo datum izlaska WP8, odprilike mozemo reci da ce do nove godine a tj. za 66 dana najdalje!!! dobiti 7.8 nadogradnju oficijelno. (66 dana je do nove godine, sto ne mora znaciti da ce do tad Microsfot cekati sa nadogradnjom).

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar