4.4.13

Stigao Viber za Windows Phone 7 i 8

viberbig

Konacno je stigao Viber za pozive preko interneta na Windows Phone 7 i 8. Viber aplikacija je postojala vec za Windows Phone 7 ali nije imala mogucnost poziva, na pocetku se zvala Viber, kasnije su promijenili naziv u Viber Messenger jer su korisnici mogli slati samo poruke, sada se aplikacija opet zove Viber i ima  pozive i jos par novih funkcija. Windows Phone 7 i 8 verzije su potpuno funkcionalne i veoma su korisne. Viber automatski doda iz vaseg imenika sve kontakte koji koriste Viber i mozete njih zvati besplatno bez obzira koji operativni sistem oni koriste (naravno preko interneta). Vise od 175 miliona korisnika koristi vec ovu aplikaciju, koristite je i vi, i ustedite!

0f72dd65-ad8a-4a41-8d6f-444270e3ef8be24d611d-ca16-446e-a53c-a743744a459930cea62f-9025-48bd-8863-9dbd12e457b0

Viber aplikacija Viber
od: Viber Media inc.
Verzija: 2.23
Cijena: Besplatno


Store Link

8 komentara :

  1. Kod mene se moglo zvati preko viber-a, sve funkcionise normalno... Pitao me je jedan drug da mu skinem viber jer ima samo viber messenger, i kad pretrazi marketplace, jedina viber aplikacija koju pronadje je ta koju ima...messenger... On ima samsung, mislim da je omnia w ili tako nesto, a ja NL 710... Jel to znaci da je viber bio dostupan samo vlasnicima nokia telefona sa WP, i onima sa custom ROM...a od danas i svima ostalima...? Pozdrav

    ReplyDelete
  2. tako je, zaboravio sam napisati da je aplikacija bila ekskluzivna za nokia lumia seriju. Ali i ti bi trebao dobiti nadogradnju na ovu zadnju verziju jer su dodali HD zvuk koji je bio samo na Android telefonima do sad. Ja sam isprobao aplikaciju i radi skoro sve super. Jedina greska je sto zvuk radi na zvucnik umjesto na slusalicu i dugme koje prebacuje sa slusalice na zvucnik uopste nista ne prebacuje na mom htc 7 pro. poslao sam vec email programerima da imaju i to u vidu :)

    ReplyDelete
  3. ja sad bio na marketu i neman ga uopce ponudjena.. Cak nema ni viber messenger aplikacije. Srecom iman ga instaliranog na mobitelu :D
    model je L800

    ReplyDelete
  4. mnogo ljudi se zali za to da app nije uopste na Store, ali vjerovatno ce doci ovih dana u sve drzave :)

    ReplyDelete
  5. 4 free igrice xbox ! :D

    ReplyDelete
  6. koje tacno ? da objavimo vijest za sve citatelje :D

    ReplyDelete
  7. E pa ne znam da li je akcij ili ce ostati tako,ali znam da su se placale:Gravity Guy, iStunt 2, Fragger, Monster Island, a vidim da nisu ni majkrosoftove, nego miniclipove, ali pripadaju xbox live.

    ReplyDelete
  8. ja mislim da su bile placene a sad kao "akcija" koja traje malo duze sve su besplatne, ja sam ih skinuo prije par sedmica i nakon toga nisam imao vise internet da pisem clanke na lokaciji gdje sam se nalazio. tek od sinoc imam internet pristup opet.

    ReplyDelete

Ostavite komentar