19.3.13

Nokia Lumia 520 i 720 dostupni u Njemackoj u predprodaji

Nokia-Lumia-720_520

Od danas su u Njemackoj dostupni Nokia Lumia 520 i Lumia 720 u predprodaji, znaci da se mogu naruciti i kada budu dostupni vi dobijete svoj telefon bez kasnjenja direktno na “kucnu adresu”. Ova dva modela su na pocetku vidjeli prvo jednu veoma povisenu cijenu (Lumia 720 preko 380€) dok danas vidimo te cijene su spale, Lumia 520 ce u predprodaji biti 169€, a Lumia 720 - 331€.

Mi se nadamo da ce te cijene jos opasti do prve prodaje da bi Windows Phone postao jos popularniji, jer je preporucena cijena za Lumia 720 od pocetka bila ispod 300€. Uglavnom u Njemackoj je dobar odazov na sve Windows Phone 8 modele, prezentacije svugdje, telefoni svugdje, cak i mobilni operateri poput Vodafone u svojim izlozima imaju samo Windows Phone, a ne kao prije iPhone na svakom cosku.

izvor: wparea.de

11 komentara :

  1. Dino,posedujem HTC TITAN,da li da ga zamenim za NOKIA Lumia 900 koji je po tebi bolji tell?

    ReplyDelete
  2. meni licno je htc Titan bolji, mada ce neki reci ne lumia 900 je bolja ali titan ima neki svoj dizajn i pored toga ima dosta metala na sebi. kvalitetan je i ak ose nvaram da ne gledam sada karakteristike ali ima veci zaslon. ja ne bi mijenjao htc titan za lumia 900, ako zelis onda pokusaj za lumia 720 ili 820. kod nas na balkanu lumia 900 jos drzi cijenu a ovdje na njemackoj je sada oko 250€ nova. lumia 800 200€ nova. a tek sta ce biti za mjesec kada stignu i lumia 720 i 520 tada ce lumia 720 biti oko 310€ a lumia 900 ce biti vjerovatno ispod 200. znaci ne isplati se mijenjati, ja bi sacekao jos malo jer titan je veoma dobar.

    ReplyDelete
  3. jeste,upravu si,bolji je i po meni titan,nego sam mislio da malo promenim...ali ipak je bolje da sacekam, kod mene je 4.7' zaslon...a sta mislis o zameni za HTC 8S? mada mislim da je on jos i losiji od lumie 900,ali ima wp8

    ReplyDelete
  4. htc 8s je veoma dobro izraden, iznenadit ces se pozitivno kada ga uzmes u ruku koliko je dobro napravljen. jedino problem ce ti biti velicina, sa velikom zaslona na mali, a htc 8s ima svega ja mislim 3.6" ili 3.8". ali svaki wp8 je za sad dobar, mene je posebno dobro iznenadio samsung ativ s, ovdje kosta oko 399€ sto je veoma dobra cijena a telefon je ogroman, a lagan i lagano lezi u ruci. jedina steta sto Nokia ima sve gimike kao bolji odazov zaslona, brzi zaslon, kvalitetniji zaslon i reprodukcija boja na Nokiji lumia 920 je mnogo bolja nego na samsung ativ s. oba pojacana na maksimalnu jacinu zaslona pokazuju sta koji moze, samsung ativ pokazuje bijelu boju previse zuto, dok nokia je pokazuje perfektno bijelo. to ima veze sa zaslonom u samsung ativ s (AMOLED). a i cijena je veliak razlika, trenutno najniza koju sam nasao je lumia 920 za 540€ bez brendiranja. a samsung 399€. Ali i samsung ima neke prednosti, mnogo je laksi i plus metalni izgled dodaje dosta na osjecaju "bolje izradenog" telefona, ali oba su dobro izradena. na kraju je mozda cak i stvar ukusa... ali uglavnom sada ce jos par lumia uredaja i ovi ostali ce pasti jos na cijeni. :) a da naravno ima jos i htc 8x, njega sam nasao za 430€ i on je veoma lagan i dobar.

    ReplyDelete
  5. dino,jedno pitanje,tj savet...dvoumim se da li da menjam htc titan za htc 8S,glavu za glavu ili da menjam za nokia lumia 800 i da uzmem doplatu? ne znam sta da radim pa reko da pitam za savet!?hvala...

    ReplyDelete
  6. htc 8s stoji ja mislim oko 250€. Nokia lumia 800 kosta 200€ oba nova mislim. Ja licno ne bi mijenjao ni za jedan jer su mali spram htc titan, mali zaslon. Radije ustedis jos malo i uzmes samsung ativ s za 399€. Ili sacekas jos malo i nokia lumia 720 ce izaci uskoro. lumia 720 stoji trenutno 350€ ali cijena ce pasti do 300€ kada izade. A dosta je bolji od htc 8s za kojeg ces sad dati htc titan tj. vrijednost od 250€. Razmisli malo hoce li ti smetati manji zaslon? Ako ne pogledaj htc 8s, dobar je telefon ali ja ne bi ti savjetovao lumia 800 cisto radi wp 7, wp8 ima ipak bolju buducnost.

    ReplyDelete
  7. Ipak sam menjao htc titan za htc 8s,hteo sam,da uzmem manji telefon,isam,mogao da se borim vise sa velikim telefonom...moj zakljucak je da ipak wp8 radi dosta bolje od wp7.8 uprkos mom misljenju da je skoro isto...htc 8s je super,telefon,bolje radi wifi,i ima dosta vise opcija wp8 u odnosu na wp7...nego,zanima me da li ce se nekad moci i na wp pozivati sa aplikacije Viber!?pozz...

    ReplyDelete
  8. jeste sve bolje, ja se trenutno dvoumim izmedu lumia 920, htc 8x ili samsung ativ s. Samsung me pozitivno iznenadio mogu reci, samo posto ja koristim bijelu pozadinu cesto a na samsungu je ona malo zuta a ne cisto bijela izgleda bit ce lumia 920, samo koja boja :) a jeste wp8 brzi, sve brze otvara jer svi imaju dual core sada. A biver ver radi na novoj aplikaciji i trebala bi biti ove ili slijedece sedmice kako sam ja razumio. Do tada mozes koristiti skype koji je skoro pa integrisan u wp8.

    ReplyDelete
  9. da li nokia 520 ima wirless?

    ReplyDelete
  10. da li nokija 520 ima wirless

    ReplyDelete
  11. Wireless sta? punjac ili Wlan mrezu?

    ReplyDelete

Ostavite komentar