8.3.13

Microsoft zaustavlja 7.8 nadogradnju!

windows phone 7

Microsoft je izgleda toliko pozurio 7.8 nadogradnju na koju svi cekaju zadnju godinu dana da su zaboravili da je zavrse do kraja. To kazem jer vremenom sam stekao utisak da je 7.8 nadogradnja sklepana na brzinu da se zadovolje kriticni glasovi koji su govorili da je Microsoft, a i Nokia zaboravili na svoje korisnike!

 

Naime nadogradnja 7.8 posjeduje do danas vec podosta gresaka koje se nisu javljale nikad u Windows Phone-u, jedna od njih je da ljudi govore da neke funkcije ne rade poput bluetooth share za Nokia Lumia telefone, neki kazu da Zive plocice ne rade kako treba, to smo i mi primjetili sa nasom aplikacijom. Nakon sto koristite nasu aplikaciju i siroku plocicu na svom Windows Phone-u mozete primjetiti nakon sto izadete iz aplikacije da ziva plocica nema slike, bude siva i dole lijevo pise samo naziv aplikacije, problem je do Microsoft-a jer nismo izgleda jedini kojima se to desava, i problem je sto sam ja napravio da se ziva plocica azurira pilikom paljenja same aplikacije a ne prilikom gasenja, zato ne bi trebala biti vidljiva promjena kada izlazite iz aplikacije na Start zaslon.

Osim ovih problema uocili smo od prvog dana da neki programi duze trebaju da otvore, postoji nekako los odazov na dodir kada se otvaraju neke aplikacije, mi smo primjetili da su to aplikacije koje niste koristili u zadnje vrijeme, u zadnjih 5 aplikacija, tek ona 6 ta i dalje aplikacije imaju taj problem sa duzim paljenjem. Greska je ipak greska i nije dobra, kakva god da je. Microsoft nije Apple da kaze svojim korisnicima “to je normalno ponasanje” ili “do vas je nije do operativnog”. Microsoft se oglasio nedavno sa izjavom da postoje te greske i da su ih uvidjeli. Pitanje postoji samo za one koji su testirali 7.8 zar to nisu primjetili? Jesu li to testirali samo 2 sata ili koliko?!

Nakon ovih problema i dosta nezadovoljnih korisnika Microsoft zaustavlja nadogradnju do daljnjeg, mi ne znamo kada ce opet biti dostupna ali znamo da rade na tome i da ce pustiti opet novu nadogradnju kada bude spremna, za one koji imaju vec 7.8 sa ovim greskama oni ce svi dobiti jos jednu verziju kod koje ce vjerovatno vecina gresaka biti uklonjene. Kada? To je veliko pitanje.

Problemi znaci postoje ali kako dalje?! Microsoft je odma izjavio da rade na popravci i ne samo za ove greske nego i za sve druge koje su nastale prilikom nadogradnje na 7.8. Ljudi koji koriste Windows Phone dosta su frustrirani radi kasne nadogradnje, nakon toliko vremena i dobiju onda nezavrsen produkt. Nije da se zalimo ali Microsoft-ov potpis ispod njihovog softvera je ipak jak i ne treba se kaljati na ovaj nacin. Ovo ce ljudi iskoristiti zlonamjerno u svrhu velicanja iOS-a i Androd-a ali ja ipak mislim da oni imaju vece tegobe u koristenju telefona nego Windows Phone korisnici. Sta vi mislite, jeli Microsoft trebao malo vise testirati sve?

16 komentara :

  1. pa i ja sam primijetio da se aplikacije sporo otvaraju, jos citam neke komentare pa napisao lik kako je instalirao 7.8 kako fon radi brze i tralalala... reko ko zna mozda sam umislio pa da ne lupetam. A pre stisnes plocicu i sve ide glatko, a sada sacekas sekund da pokrene!

    ReplyDelete
  2. namucise se oko ovoga 7.8 pravo, e bolje da nista nisu ni dirali! ;)

    ReplyDelete
  3. Kod mene sve radi perfektno, stvarno nista losije nego prije...
    Sto se tice androida, istina imam tablet sa ICS-om na njemu i najiskrenije nema jednog jedinog dana da se ne zamrzne i samo restart pomaze, toliko o tome.
    Iphone je trenutno jedina konkurencija, ali meni su na spram WP telefona u zaostatku...
    Jedino mi smeta par stvari, market na WP telefonu, losiji je, igre iako istog naziva su graficki mnogo, mnogo losije, aplikacije takodje... Na androidi vecina aplikacija je besplatna dok te iste se na wp placaju, zasto?
    Evo primker Fruit Ninja, androdi besplatan, wp se placa, zasto?
    Drag racing na wp ocajno izgleda, pogledajtr na androidi koliko je i graficki i zvucno bolji...
    Jos samo na tom polju moraju proradit i imaju velike sanse da polako pocnu preuzimat trziste...

    ReplyDelete
  4. he he he, aja nisam ni uspeo da ga nadogradim. nije mi se dalo redovnim putem. e sad će valjda ispraviti krivu drinu

    ReplyDelete
  5. a windows 8 na tabletu radi bez problema, to je razlika i prednost windows-a. a sto se tice igara, wp7 ima losiji sistem programiranja igara nego ios i android, ali wp8 ima dobar sistem i moguce je praviti dosta bolje aplikacije i igre za korisnike. a aplikacije su placene na wp7 a android ne jer na androidu su vec duze i nema smisla i ne bi se prodavale a wp trziste je "novo" i jos ima ljudi koji bi kupili neku aplikaciju ili stariju kao fruit ninja. Polko ali sigurno Windows Phone raste, to je sigurno.

    ReplyDelete
  6. to i mene licno nervira pomalo vec da sporije otvara store ili neke aplikacije, nadam se da ce uskoro rijesiti taj problem.

    ReplyDelete
  7. A kad vec spominjemo cuvenu pouzdanost, sa kojom se slazem, ipak sam imao par bagova. Ali zanemarivo za ovih 1,5 godinu koristenja imao sam jedno upucavanje, morao sam da izvadim bateriju, i jedno tri puta int explorer se nesto bunio izbaci na desktop! Generalno nista strasno!
    Mada u poslednjih 7 dana dosta visim na netu preko wifi i malo se pravi blesav! U toku netovanja samo prekine kao nema mreze, odem u podesavanja signal dobar, i tako me malo maltretira i opet proradi. E dali i signal zeza, mada je dobar, ne znam ili se fon gubi!? Kakva su vasa iskustva?

    ReplyDelete
  8. ja sam primjetio kada otvaram wp novosti aplikaciju odma nakon otkljucavanja telefona, da internet konekacija ne moze da stigne zahtjev i brzinu aplikacije pa nekad izbac onu gresku "nemate internet konekcije..." to je problem prije bio sa wifi mrezom ali kako vidim i sa 3g i ostalima je isto ponekad prisutna greska ta. ali kada dodu slike u aplikaciju i jos par zahtjeva koje ce raditi aplikacija onda ce biti na vrijeme sve :)

    ReplyDelete
  9. @Dino kakva su tvoja iskustva ili koliko si upucen za tu foru instaliranja aplikacije za prebacivanje blututom 7.8 ( ne pitam kako vec da li to radi), interesuje me da li funkcionise na drugim fonovima osim nokije i da li moze da prebacuje recimo sa htc na nokiu. Danas me lik nabjedjuje u radnji da to radi samo na istim fonovima (pricali smo za wp8) kao recimo htc 8s moze da prebacuje samo na 8s i koliko si upucen za wp8 ( muslim da su to ciste gluposti, samo sam trebao da cutim i pravim se mutav, da cujem sta ce jos da naprica, posto se primio ko plata, i kao android je buducnost!) Pa nebi uzeo android iz inata! Pola ih nema pojma sta je, samo culo android i to je hit, a onda ih ovakvi jos uzmu pa nabjedjuju! A generalno sve je to isto, fon je za pozive i poruke ostalo je sve igracka.
    Inace mi rece da se lumia 620 moze nabaviti za 170-180€ sto je dosta dobro, ali mi je 720 mnogo interesantnija zbog baterije, a 8s da i ne pricam izgleda fantasticno, a i materijali su superiska!

    ReplyDelete
  10. kod mene je htc 7 pro i imam bluetooth share i radi, imao sam je i prije nego sto je nokia izbacila na Store. a radi na svim telefonima, samo su potrebni neki mali drajveri na ostalim uredajima poput htc samsung lg dell itd. da proradi ta aplikacija. nije ni tesko ubaciti te drajvere jer se samo trebaju smjestiti u /windows folder unutar telefona. ko ima pristup moze to uraditi, a za to ti treba skroz otkljucan telefon i jedan file explorer, i jedan racunar na kojem je najbolje imati windows phone device manager s kojim se fajlovi mogu prebaciti u neki folder (bilo koji) jer u windows ne moze iz tog programa, pa onda se aplikacijom nekom file explorer na telefonu prebacis samo u windows folder, ugasis telefon i upalis i radi. a sto se tice prebacivanja to je cista glupost sto je rekao jer bluetooth radi izvan svake sfere operativnog sistema ili brenda. kako onda ja spojim svoj nokia headset od symbian telefona na htc 7 pro da telefoniram? ili spojim svoj telefon u auto koje je starije od mog telefona i radi prenos zvuka kako treba, tako i podatke salje telefon bez da pita koji je operativni ili koji je telefon, marka pogotovo nema veze. to je kao da neko kaze ova ulica je samo za VW Golf i ostali ne mogu voziti po njoj, znaci cista fantazija. a sto se tice androida spekulacije idu ka tome da ce firefox i google chrome os zajedno za jos par otvorenih kao ubuntu biti glavni protivnici androida, ali sve to poslije windows phone-a jer windows phone nudi vec sad najbolju kombinaciju racunara i telefona, a sta ce tek biti kasnije?! Microsoft planira nesto veliko sa ovom platformom cijelom, od windows 8 preko windows phone, itd. i to se vidi u novcu koji ulazu u reklame samo. svako malo ko se vise razumije ce reci da android i iOS su vec na vrhuncu svog uspjeha, to i brojvei okazuju, USA npr android i ios su opali u pordenju zadnje dvije godine sa ovom proslom godinom, dok windows phone pokazuje porast! iako slab ali porast je ipak porast. ljudi su zeljni promjene i kao sto kazes teleofn je za telefoniranje, sms, mms, i email eventualno su funkcije koji 99% korisnika koristi ostalo je sve dodatak, a ove osnovne funkcije windows phone obavlja veoma dobro ako ne najbolje od svih trenutno. a tek trazenje preko bing ili bing scan ili bing music funkcije, za par sekundi imas prevod bilo cega, ili nades neki cd i opis o njemu samim skeniranjem, osim tog mozes u xbox kolekciji pjesama direktno poslusati cd. veoma korisne stvari tamo pod onom tipkom za trazenje. to micrsoft ce samo jos dalje prositi kasnije ali uglavnom moze biti samo bolje. i jos jedno je fatk a to je da u windows phone korisnici najzdovoljniji od svih, u prosjeku preko 90% windows phone korisnika koji su dali iskrenu sansu windows phone-u su veoma zadovoljni, dok su brojke kod ostalih porazavajuce. to je indic kako ce se prodavati nesto u buducnosti, zadovoljstvom korisnika. a to microsoft radi fantasticno, jer gdje ti je android servis? meni ako nesto ne radi na racunaru il telefonu ja imam jednu adresu gdje da se javim i uvijek ti pomognu strucnjaci. zato cemo vidjeti svi kako i sta ce biti, ali prognoze idu ka tome da ce windows phone biti broj 1.

    ReplyDelete
  11. okej to za povezivanje sa uredjaima, to valjda radi i bez ubacivanja bilocega ( predpostavljam nisam probao) ali da prebacujes muziku i slike ( ovaj bajo je na tom nivou, pusti ti povezivanje sa autom ;-) ) je li to fercera, i da li to wp8 imai moze standardno. Ili opet se skida aplikacija?

    ReplyDelete
  12. stigao novi wp 7.8 update verzija 7.10.8860.142

    ReplyDelete
  13. ja sam isto primjetio da nije ispeglan do kraja..
    I jos nesto, jeste li primjetili da kad slusate glazbu i stavite pjesmu na repeat i ako prebacite na drugu pjesmu dok je music player otvoren, za svaku pjesmu se mora ponovo upalit taj repeat a ako pritisnes tipku za smanjvanje/pojacavanje i prebacite pjesmu u preko onog crnog prozorica onda repeat ostaje upaljen.. Po mome misljenju sasvim glupo osmisljeno ako su tako zamislili

    ReplyDelete
  14. Ljudi, moze li pomoc? Instalirao sam na Lumiu 710 OS 7.10.8862.144 i nece da mi radi Bluetooth Share. Kaze mi u fazanu da ne moze na ovu verziju wp?!
    Prijatelj mi ima isti tel i sve isto uradio, kod njega normalno hoce sve da radi, a kod mene nece?
    MOLIM VAS POMOZITE :) !!!

    ReplyDelete

Ostavite komentar