14.3.13

Windows Phone 7.8 dobija novu nadogradnju

windows phone 7.8

Od danas je dostupna novija verzija Windows Phone 7.8 operativnog sistema, i izgleda Microsoft je ubrzao proces popravljanja svojih gresaka. U proslom clanku smo opisali neke od gresaka kao sto je sporije otvaranje aplikacija i danas vec imamo nadogradnju koja to popravlja. Za pohvalu je ovo ipak jer neki teleofni koji dobijaju ove nadogradnje su stari i 3 godine. Nova verzija je 7.10.8860.142 u opisu nadogradnje pise da pogledamo stranicu za Windows Phone 7 verzije operativnog sistema za dalje detalje o istoj. Medutim pise i u prvoj recenici “ova nadogradnja posjeduje nekoliko poboljsanja” tako da znamo da se aplikacije otvaraju opet kao prije, a za ostale greske morat cemo pogledati jos, trenutno skidamo novu verziju i javljamo uskoro sta je bilo.

Kako izgleda svi otkljucani telefoni (koji nisu vezani za mobilnog operatera) oni dobijaju sada vec ovu nadogradnju. Ostali se moraju strpiti dok njihovi operateri puste nadogradnju.

Dodatak [15.03.2013]:

Od danas postoji jos jedna nadogradnja za vas preko Zune, samo upalite Zune i pokusajte update, druga nadogradnja koja nosi tacan broj 7.10.8862.144 popravlja gresku koju smo opisali da ziva plocica nase   aplikacije ponekad ima sivu plocicu umjesto orginalne, to i slicne greske su se desavale sa mnogim aplikacijama i sada je problem uklonjen.
izvor: citatelj igor800

14 komentara :

  1. da ja sam dobio update jucer 7.10.8860.142 i jutros mi fon javlja da ima novi update tako da sam sad dobio verziju 7.10.8862.144

    ReplyDelete
  2. provjereno i radi, i ja sam danas isprobao i odma sam dopisao na clanak dio o novoj nadogradnji. Microsoft se bas trudi, a mogli su ostaviti onako kako je je bilo i nastaviti dalje...

    ReplyDelete
  3. Nista od update-a...samo mi nudi onaj "Nokia update for windows phone" sto mi je izostao, i sad zbog njega moguce da ove nove "koči"...

    ReplyDelete
  4. to onda stvarno izgleda kao greska sa telefonom. Meni dosta lici na custom ROM, jer oni imaju neki mogucnost nadogradnje na Zune ali neki ne. oni koji nemaju tu mogucnost prilikom nadogradnje se "pokvare" i prekine nadogradnju. pokusaj sa servisom da ti vrate na neku verziju prije...

    ReplyDelete
  5. Odradio(LG E900), brze jeste,ali ne nesto znacajno,opet mu treba malko vremena. ne sjecam se kako je reagovalo na 7.5, ali svakako je rad ugladjeni!

    ReplyDelete
  6. i ja sam primjetio ipak jos ponegdje da traje djelic sekunde duze. Ali ipak bolje nego prije i sad je podnosljivo.

    ReplyDelete
  7. MifaMozart17 March, 2013

    jos mi nema updatea za HTC Mozart :@

    ReplyDelete
  8. Au ljudi treba mi pomoc, Imam omniu 7,pre ovog update sam uradio ono slanje .cab i sve je ok radilo. i juce mi ponudi ovaj update, i odjednom mi je blokirao telefon na pocetnom ekranu i sad samo pise samsung omnia 7 i nece dalje. Sta da radim?

    ReplyDelete
  9. mora biti ako telefon nije brendiran. Prilikom paljenja telefona ima li kakav logo osim onaj od htc i od windows phone? Ako ima onda je brendiran. Ili ima li na sebi negdje da pise mozda vodafone ili t-mobile ili slicno? Ti telefoni moraju jos sacekati ovu nadogradnju. A ako ni jedno od toga nije slucaj onda ne znam sta je.

    ReplyDelete
  10. kada je tacno blokirao telefon? Prilikom skidanja update-a? Kod koraka 7 na 8? Kada se telefon restartuje i upali onaj zaslon sa racunarom i windows phone i izmedu kablo. Tu ako se prekine proces moze se pokvariti telefon, a moze se prekinuti ako je baterija bila slaba, ili ako si iskljucio telefon iz racunara. U oba slucaja se moze popraviti ta greska. Pokusaj ovako prilikom paljenja telefona drzi obje tipke za glasnocu, onda slije upute za tvrdi reset, mislim da je samo tipka za zvuk dole, nakon toga SVE CE BITI IZBRISANO SA TELEFONA! SVI PODATCI I SVE osim ROM-a. Nakon toga bi telefon trebao upaliti u onaj ROM koji je bio do tad, znaci u verziju koja je bila do tad. Ako ni tada nece morat ces uraditi goldcard metodu sa y kablom da snimis prvo novi bootloader na telefon i nakon toga skines Nodo rom za svoj telefon i imat ces onda prvu verziju windows phone-a ali zato mozes sve nadogradnje jednu za drugom uraditi. Ako to ne zelis onda pokusaj jos jednom poslati te .cab fajlove ali iz tri color screen-a. Znaci prilikom paljenja telefona drzis tipku za glasnocu dole i pojavi se taj zaslon sa tri boje. I ako ima kos SPL broj i ako ima dole na dnu da pise prvo serial i nakon toga USB onda se moze popraviti.

    ReplyDelete
  11. Odradio mi je jedan update i pisalo je uspesno. i onda sledeci je krenuo, i mislim da je na 7 ili 8 bas bila je crna slika i samo je pisalo Samsung ominia 7 i stojalo je tako bar 5 min, nije bila prazna baterija. i ja sam cekao jos bar 5 min i onda sam iskopcao kabl iz tel. i sad nista samo isto tako pise samsung omnia 7 ni makac dalje... sad sam probao ono sa drzanjem tastera vol i ne pali, a za ovo drugo nisam strucan izgleda. presesce mi ovaj update

    ReplyDelete
  12. Tema istoriska, ali moram prokomentarisati! Dana sam flesovao fon na 7.0.7004.0 (pre 7.5) i telefon radi kao zmaj! a ako se dobro sjecam da je posle manga bio bolje prilagodjen ( jos bolle jereagovao na dodir, nisam jos apdejtovao), u glavnom u odnosu na 7.8 radi super, i jos me docekala ona stara pozadina, odusevio sam se!
    Inace telefon(LG E900) sam ispustio i nakon toga poceo se restartovati pri svakom prikljucenju na USB i iskljucenju, a trajanje baterije se znacajno smanjilo, da i nemogu ga vise ugasiti, sam se upali. Pa sam pokusao sa flesovanjem,medjutim nista, nije pomoglo! ne mogu da vjerujem da je mehanicki kvar(pao je sa 30cm zanemarljivo) ali eto nema mu spasa!
    Dino kakva su tvoja iskustva sa osmicom, jesi li zadovoljan (po komentarima vidim da si presao na WP8)?

    ReplyDelete
  13. Da presao sam u aprilu na wp8. Uzeo lumia 920 i sa operativnim sam prezadovoljan, sve sto sam ja licno zelio samo i dobio. To je npr paypal placanje aplikacije uz to unrezavanje kartice i paypala u "novcanik na telefonu direktno, pin na tom nivcaniku i prilikom kupovine placenih aplikacija pita taj pin, to je sto sam ja htio u wp7. Onda brzina otvaranja aplikacija kao whatsapp ili facebook ili bilo sta drugo, sve ide brze sa 1gb rama i duplim jezgrom 1.5Ghz procesorom. Wp8 sam po sebi je odlican meni. Nokia takode, imam lijepo iskustvo s njima. Osim toga aplikacije koje pruza wp8 su dosta bolje npr nasa aplikacija wp novosti leti na wp8 dok na wp7 osjetim da joj treba 3-5 sekundi da upali. To se sve osjeti. Osim toga skype radi u pozadini i primanje poziva bez ikakvih problema. I sve te sitnice cine wp8 dosta dosta boljim. Ima naravno jos hiljadu drugih stvari.

    a zao mi je za tvoj telefon, i veoma je moguce da je mehanicki kvar iako je ta visina u pitanju od pada ali moguce da je i vlaga nekad usla... Sve je to mehanicki. :( Mozda je vrijeme za wp8?! :) Imas sada ozbora uglavnom

    ReplyDelete
  14. Ok! Hvala na odgovoru!

    ReplyDelete

Ostavite komentar