Interbrand kompanija koja se bavi procjenom vrijednosti globalnih brendova danas je izdala novo stanje o globalnim brendovima i Microsoft kao i prethodnoj godini zauzima četvrto mjesto po vrijednosti imena “Microsoft”. Ta procjena je procijenila vrijednost brenda Microsoft na 72.7 milijardi $. Microsoft kao brend je tako porastao od prošle godine sa 67.7 milijardi $ na 72.7 milijardi $ što predstavlja rast od 8%.
Ispred Microsofta se nalaze samo još Apple, Google i Coca Cola. Vrijednost Apple i Google brenda su porasli za 5% i 11% dok je Coca Cola izgubila na vrijednosti brenda od 7% i mogao bi je Microsoft preteći naredne godine.
Interbrand u svojim analizama koristi ključne vrijednosti poslovanja kompanija u procjeni njihovih brendova kao:
- Financijsko izvješće brendiranih produkata ili servisa u slučaju Microsofta su to Surface, Lumia, Xbox, tastature i miševi kao i Windows, Azure, Office i ostalo.
- Uloga brenda koju ima i kojom utiče u odlukama korisnika.
- Jačina brenda da komandira/zadaje veće cijene uređaja/servisa ili osigurava zaradu kompanije.
Ovakvi rezultati su kao nagrada za rad i poslovanje kompanija i mogu doprinijeti boljoj svijesti korisnika o određenim kompanijama kao što je Microsoft te mogu dalje jačati brend i usluge koje pružaju. Mi često spominjemo da Microsoft nije samo kompanija koja prodaje Lumia telefone i to se vidi u ovim rezultatima jer usprkos lošim prodajnim rezultatima Lumia uređaja Microsoft kao brend stoji veoma dobro. Jeli vi smatrate ovo opravdanim?!
izvor: MSPU
0 komentara :
Post a Comment
Ostavite komentar