15.9.16

Microsoft pomaže Rolls Royce, VW u biznisu gdje imamo i mali pogled na Lumia Continuum u automobilima

Microsoft na biznis sajmu - Windows

Microsoft je se našao na sajmu u Hannoveru ove godine koji cilja na biznis gdje zajedno sa Rolls-Royce (poznati proizvođač automobila ali i motora za avione) kao i VW (također poznati proizvođač automobila) i ABB kompanijom koja je specijalizirana na tehnologiju koja ima primjene u željeznicama, automobilima, građevinarstvu, metalo industriji i mnogim drugim granama.

 

Rolls-Royce je na sajmu prikazao jednu od najboljih mašina koju su stvorili i koja stvara milijarde podataka koje prerađuju uz pomoć Microsoftovih servisa na najbolji mogući način. Microsoftov Sanjay Ravi objašnjava kako je veoma važno imati u industriji dobre servise i inteligentne sisteme koji će omogućiti nove stvari kao ovu mašinu od Rolls-Royce-a.

 

ABB i VW će uz pomoć Microsofta omogućiti da Lumije i drugi pametni telefoni sa Windows 10 Mobile moći koristiti Continuum unutar samog kokpita automobila (minuta 1:44 na videozapisu)  kao operativni sistem kako bi prema riječima jednog od odgovornih, Greg-u Scheu-u u kompaniji ABB -

 

“Žele unaprijediti integriranu industriju koja je više spojena nego ikada ranije, stvarajući nove mašine, pametnije stvari i servise kako bi ljudi radili pametnije, brže radili i donosili bolje odluke”.

 

Kratko vidimo na videozapisu Lumiju u upotrebi u VW automobilu gdje otvoren Edge web preglednik preko telefona u kokpit samog automobila. Microsoft je ranije već izjavio da će sa Mercedesom raditi na pametnim rješenjima kako bi automobile učinili pametnijim, a sada vidimo da se Microsoft trudi i oko drugih proizvođača u industriji.

 

Pošto je ovo mali uvid u biznis koji je inače sakriven potrošačima (Lumia korisnicima) želimo pokazati da Microsoft nije samo Lumia i da ne ovise o pametnim telefonima i prodajom istih i da korisnici razumiju određene odluke kao što je smanjivanje troškova oko Lumia proizvoda ako oni ne unose novac. Tako vidimo da i Lumije imaju primjenu i reklamu u biznis sektoru i to je gdje Microsoft cilja da udomi svoje pametne telefone kako smo vidjeli sa Lumia 650 koji je predstavljen kao biznis telefon iako nema biznis značajki.

 

Drugim riječima nije bitna masa prodanih uređaja nego prisutnost kod tačnih ljudi u biznis sektoru.

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar