5.11.13

Viber aplikacija ima vec slijedecu nadogradnju

1450116_651657948208380_1206728358_nViber je nedavno imao nadogradnju na noviju verziju i sada se javlja aplikacija sa novom verzijom. Viber razvijaci pisu da su popravili brzinu aplikacije, novije pozadine (mi ne primjecujemo nove pozadine), popravljeno ispravljanje rijeci koje tipkate. Lijepo je u svakom slucaju da ovako cesto sada Viber radi na Windows Phone 8 aplikaciji, prosli put smo cekali mjesecima na nadogradnju.
Viber aplikacijaViber
od: Viber Media inc.
Verzija: 3.1.1.0
Cijena: Besplatno

16 komentara :

  1. Od novih pozadina ima samo jedna nova,crna tj skoro crna

    ReplyDelete
  2. i ja sam primjetio samo tu kao crnu ali ima strukturu neku i na dnu ima grewsku i bijelu liniju. a napisali su da ima nove "solid background colors" za mene je to jednobojne pozadine bez strukture.

    ReplyDelete
  3. Dino,jel ti imas nokia lumia 920?kako te sluzi,ja sam prodao moj htc 8x i narucio lumiu 920 belu...

    ReplyDelete
  4. da, i u mene je l800, i greska velika, potpuna zapostavljenost wp7.8, u jednu ruku i razumijem ali opet, mislim da je ovo previse

    ReplyDelete
  5. Dzebic Sulejman Semen06 November, 2013

    i kod mene isto na HTC Pro7

    ReplyDelete
  6. Dzebic Sulejman Semen06 November, 2013

    Dolazni pozivi me ne dolaze,nego mi samo dodje poruka o propustenom pozivu a koristim mob. HTC Pro 7 WP 7.8. Dali je i kod ostali tako?

    ReplyDelete
  7. I u mene je ta greska sada, dolazni pozivi samo dobijem obavijest da imam poziv, a telefon ne zvoni kao prije. Prijavio sam to vec viberu i kazu da ce to popraviti, samo kad...

    ReplyDelete
  8. Sluzi me super, telefon je vrh i ako mene pitas bolji od samsung ativ s. I u mene je bijela lumia 920 i prednost te boje je sto ne vidis na pozadini ogrebotine nikakve ;)

    ReplyDelete
  9. I ja sam imao tu gresku i sa skype i sa viber na htc 7 pro, kada sam presao na lumia 920 sve je radilo kako treba. Meni izgleda kao da razvijaci vibera nisu u mogucnosti pristupiti slusalici tog telefona, a i lumia 800. Pa su zato napravili zvuk preko zvucnika. I ta greska je opstepoznata i od pocetka je tu, nikad je nisu ispravili i mislim da i ne mogu. Zato je nastao i windows phone 8 u kojem je sve ispravno. Zato se i ne moze wp7 nadograditi na wp8.

    ReplyDelete
  10. Jos jedan u nizu nedostataka je to sto nema ni jednog antivirusnog programa za windows, a i sam izgled tipkovnice nema opcije da mijenjas ili skidas sa trgovine druge i bolje tipkovnice. Nego ova postojeca. Inace lumia 920 je i kod mene extra telefon

    ReplyDelete
  11. Kako mislis nedostatak?! Znas koji je razlog zasto nema antivirusa za Windows Phone - jer nema ni jednog virusa za Windows Phone. to je velika prednost a ne nedostatak. A mijenjanje tipkovnica je uvedeno u Androidu radi nedostatka opste tipkovnice na kojoj je falilo milion stvari niti je bila dovoljno dobra. Sta bi npr trebalo jos uvesti u windows phone tipkovnicu?! sta konkretno fali? sve sto zelis utipkati imas, jezike imas, imas nasa slova, cirilicu i latinicu. sve sto zelis imas na tipkovnici u windows phone, a programeri aplikacija mogu dodati u tipkovnicu i smajlije i ostale djelove koji su potrebni u tom trenutku kada je potrebna tipkovnica. Meni u zadnje 3 godine koristenja windows phone-a nikad nije zafalilo slovo ili znak. to je valjda odbar znak za dobru tipkovnicu.

    ReplyDelete
  12. a evo pogledaj ovaj mali video na ovoj stranici o windows phone tipkovnici. napravljena je tako da ako tipkas neku rijec on prepozna koju rijec hoces odprilike, i ako bi slucajno promasio slovo to oznacava onaj krug okolo, nesto inteligentnije obicni programer nece moci napraviti. a windows phone ne dozvoljava ni druge tipkovnice jer je t ostil windows phone-a da imas jedan izgled kroz cijeli sistem. kada otvoris email i kucas na jednom telefonu, taj isti osjecaj imas na windows 8 racunaru koji je na dodir, a isti osjecaj imas kroz wp7, wp8 uredaje, i ne samo kroz htc nego kroz sve kompanije imas jedan te isti izgled i osjecaj.


    http://conversations.nokia.com/2013/01/11/windows-phone-8-keyboard-designed-to-be-intelligent/

    ReplyDelete
  13. Stigla mi je 920 lumia konacno!u extra je stanju,bela...bas super...i ipak brze eadi od htc-a 8x iako su isto procesori,ali to je to!!i kvalitet i sve! Mada je i HTC 8x extra bas!!tako,samo da se javim...pozdrav....

    ReplyDelete
  14. moguce da brze radi jer jos nema nista na sebi, prazna memorija, nema aplikacija, nema cache u memoriji itd. jer bi trebali raditi isto brzo :)


    a drago mi je da si dobio, nadam se da ces uzivati u njoj jer je telefon stvarno pre dobar za one koji vole Windows Phone naravno!

    ReplyDelete
  15. Jeste stvarno predobar,deluje mnogo mocno i skupo...svi misle da sam platio preko 300-400e :-) ...nego samo mi,je cinimi se na HTC 8x bila joj jaca gustina jel je ista rezolucija na jos manjem,ekranu,ali to je skoro neprimetno i na HTC je cinimi se bolji ton na zvucniku za pricanje ,tj slusalici-jasnije se cuje!

    ReplyDelete
  16. Da dodam,mislim da ipak malo brze radi nokia,ja to vec prvog dana instaliram sve sto bi je i bilo...malo se manje ceka na neke stvari u ondosu na htc...ali sve je to daleko bolje od Android-a :-)

    ReplyDelete

Ostavite komentar