16.2.17

WhatsApp (WP) i WhatsApp Web imaju nadogradnju

WhatsApp je izdao ažuriranje za WhatsApp aplikacije za Windows Phone, a ujedno i WhatsApp Web.

Ovom nadogradnjom najviše poboljšanja dobija WhatsApp Web, te je sada verzija aplikacije 0.2.3571.

Evo što donosi ova nadogradnja: 

  • Od sada možete vidjeti podijeljene dokumente i linkove, u njihovim zasebnim karticama (tabovima) 
  • Možete označiti (poruke sa zvijezdicom), brisati i proslijeđivati više linkova i/ili dokumenata 
  • Novo sučelje ikonica 

Što se tiče WhatsApp Windows Phone aplikacije, tu su ispravljanja grešaka i ostala poboljšanja, a verzija aplikacije je sada 2.17.70.0.

Da preuzmete aplikaciju kliknite ovdje, a WhatsApp Web ovdje.

Izvor: MSPU

Pozdrav, ja sam Antun Čivić, i također sam novi član Windows Novosti ekipe. Imam 20 godina i dolazim iz jednog malog mjesta na istoku Hrvatske, u Slavoniji. Završio sam srednju školu, zanimanje CNC Operater, ali trenutno nisam previše privržen tom smjeru. Htio bih raditi u polju računalstva i informatike, kao npr. računalni tehničar. Obožavam tehnologiju i sve vezano za nju te svakodnevno pratim njen napredak. Nadam se da neću razočarati Vas, čitatelje, ali i Windows Novosti ekipu, i ujedno mi je čast biti članom iste. Valjda će biti još puno pisanja.

0 komentara :

Post a Comment

Ostavite komentar